2 snelle tracks

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
serieus ...zo bagger ?
Idd bij nr.drop 3 ...zijn de akkoorden nog niet helemaal wat ze moeten zijn

ok ik verwijs ze al naar de prullebak :( hoewel ik pom poms toch wel iets vindt hebben ..)
Een mening van iemand anders zou natuurlijk ook wel leuk zijn

Het is een van de minder "sterke" punten van dit forum: feedback geven. (Dat is overigens een van de redenen dat ik weinig tot nawelijks wat hier post; heb veel op de computer maar eigenlijk vind ik niet eens de moeite waard om "aan" te klikken naar uploads dat niemand interesseren, écht waar)

Toch geef ik de mijne: De nummers zijn kwa ritme wel leuk, maar verder voegt niet veels toe... Ik bedoel, ik mis karakter op je nummers. Weet niet hoe ik het verder móet uitleggen...

Misschien minder "acid" en wat meer effecten maakt je nummers wat minder overheersend...

Niemand anders meer ?
Het gaat voornamelijk over het nr. pompoms

gracias

Misschien kun je een van je tracks gebruiken voor een videoclip met achtergrond hot dansers, tenminste zal je product meer bekeken worden...

Ik plaatste mezelf zingen "live" in mijn oefenruimte, gemonteerd, etc (een dag werk) voor amper 10 kijkers op youtube... Toch heb ik niet opgegeven!

Bovendien weet ik dat op soundcloud bijna niemand gaat kijken, het gebeurt met meerdere mensen ook.

Laatst gewijzigd:
Mix technisch kan ik het niet beoordelen, want ik luister hier op pc speakers. Ik vroeg me in het begin van pompoms wel af waar dit nou naar toe gaat, totdat de synth er op 0:48 bij komt en het 'verhaal' begint te lopen. Dan mag het wel wat langer duren en misschien nog iets van vocaal samples er door gooien en daarmee freaken.

Drop3 klinkt als het broertje van pompoms? Kun je die twee tracks niet met elkaar combineren?

Het kan me niet echt boeien. Maar dat komt ook doordat het niet echt mijn smaak is.

Pompompom.
Ik vind de drums wel erg droog, een beetje reverb zou niet misstaan. Verder klinkt het wel leuk, maar niet echt samenhangend.

Drop 3
Vind ik beter. Maar dat komt vooral door die pads.

Het is een van de minder "sterke" punten van dit forum: feedback geven. (Dat is overigens een van de redenen dat ik weinig tot nawelijks wat hier post; heb veel op de computer maar eigenlijk vind ik niet eens de moeite waard om "aan" te klikken naar uploads dat niemand interesseren, écht waar)

Grappig. Ik lees je comments wel eens en dan ben ik benieuwd naar je eigen werk. Kan me niet herinneren iets te hebben gehoord.

Pass vooral die links....

Zit nu pom poms te luisteren. Ik vind het jammer dat de breaks voor de bassline vallen, denk dat het mooier is als de bassline de breaks uitspuugt. Als je met Ableton werkt kan je de gehele track naar voren zetten.

grtzzzRb

Grappig. Ik lees je comments wel eens en dan ben ik benieuwd naar je eigen werk. Kan me niet herinneren iets te hebben gehoord.

Pass vooral die links....

Het komt nog... Spaanstalig "sprock" (soul-pop-rock). Ben nog in de experimentele fase.

Maar ik sluit me over het algemeen aan de commentaren hierboven m.b.t. de twee snelle tracks...

Zit nu pom poms te luisteren. Ik vind het jammer dat de breaks voor de bassline vallen, denk dat het mooier is als de bassline de breaks uitspuugt. Als je met Ableton werkt kan je de gehele track naar voren zetten.

grtzzzRb
In zovere dat er sprake is van een bassline , het nummer is gewoon begonnen met wat te klooien met rhytmes , zonder echt een doel voor ogen , heel intuitief en snel gemaakt .
Ik denk dat je met elk programma wel delen naar voor of achter kan schuiven ( niet alleen ableton ) ik werk al 2 jaar met renoise , ben niet zinnens om daar vanaf te stappen ( 2.6beta laat scripting toe :halleluja
Nog iemand

Snel klooien,maak snel je nummers,soms gaat het vanzelf,soms is het nog hip en soms is het wijs,heb al vele nummers gehoord hier op internet van amateurs(lees hobby freaken),die ik een pak meer interessanter vind dan die radio hit money freaken.
Maak je eigen nummers,freak,die je graag maakt verdorie!

Back