Drugs of choise - nieuw nummer van mij en purno

Yellow Rocket

Stamgast
heej beste mensen,
ben weer druk bezig geweest met een nieuw nummer van mij (Outsider) & Purno (gods of sound)
het nummer is niet helemaal af maar ik wil graag weten wat julie er van vinden:P
alvast bedankt

Attachments

• Drugs of choise - Gods of sound & Outsider.mp3
    2,4 MB · Bekeken: 82
Het stampt opzich wel... nu komen persoonlijke meningen:
vette fuzz licht over de mainmix.. net even kraak erin.. dan klinkt het net even minder lief..
je vocal.. geinig .. maar ongeloofwaardig..
ik heb nooit iemand zo horen kletsen over zijn drugs..
bwehehe.. pitch het een beetje.. of sample het overnieuw terwijl je in de stemming van je liedje ben.. geen idee waarom het jouw drug van jouw keuze is.. maar denk eraan en neem dat op.. als mensen je geloven.. dan willen ze het ook wel aannemen.. en mischien zelfs meegillen...

ok bedankt voor de feedback
de vocal is niet iets wat ik persoonlijk ervaren heb maar het paste er wel leuk bij
ik ga nog even aan de slag met de track

Nouja.. laten we er vanuit gaan dat de knallende muziek de drugs van jouw keuze is..
wel zo makkelijk :) dan heb ik nogsteeds iets.. hmmmm.. ruige muziek... en hij blijft er rustig onder... als je er zo rustig onder ben.. maak dan mellow of ambient ;)
vandaar.. pak een wat agressievere emotie.. denk daar aan.. en spreek dan je sample in..

Kvind de vocals eig net niet passen bij het geheel. De melo is veel te lief voor zo'n tekst...Wel vette tekst! :D
De track opzich vind ik ook wel wat leeg klinken. Mag veel voller..Fx'en, stabs , percussie..
De opbouw is niet verkeerd maar niet echt logisch. Is wel wat werk aan. ;)

Het is niet de muziek waar ik standaard veel naar luister, maar het klinkt wel lekker. Vind inderdaad de vocals op zich cool, maar wellicht niet helemaal op zijn plaats in dit nummer.

Zit hem wat mij betreft voornamelijk in de wijze van voordragen en uitspreken.

De melodieën vind ik wel lekker, maar soms wel wat aan de blije kant.

Back