D-R Dayner voeding kapot?

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Zowel op de voeding als op mn tafel branden de 18v ledjes niet. Wel branden op alle kanalen de ledjes tot -20db. Op de kanalen is er geen inkomend signaal, de ledjes op de brugmeter slaan niet uit en er komt geen signaal uit mn mixer.

Alledrie de zekeringen in de voeding heb ik gecontroleerd, onderling verwisseld en het euvel blijft exact hetzelfde. Hierdoor neem ik aan dat de zekeringen nog oké zijn en het probleem zo goed als zeker in mn voeding zit.

Iemand een idee wat het kan zijn of ...... ???

Mijn voeding is destijds gemaakt door medeforummer DenDer, misschien heeft hij een idee.

die zekeringen hebben verschillende waarden he, steek ze op de goede plek terug alsjeblieft. allemaal onderling uitwisselen gaat je tenminste 1 zekering kosten volgens mij.

Mijn voeding is destijds gemaakt door medeforummer DenDer, misschien heeft hij een idee.
Joost jij hebbe tog een reserve voeding?
IK zal DenDer iig ff PM-en :)
die zekeringen hebben verschillende waarden he, steek ze op de goede plek terug alsjeblieft. allemaal onderling uitwisselen gaat je tenminste 1 zekering kosten volgens mij.
ehhh jij was degene die de zekeringen had nagekeken! ;) :P

Joost jij hebbe tog een reserve voeding?

Nope, ik heb er wel 2, maar mijn tafel heeft 2 voedingen nodig, het is een 59 frame.. Vanaf deze maat hadden ze 2 voedingen.

Er was ook iemand op de SF marktplaats die een tijdje terug een Dayner of andere D&R tafel met dezelfde type voeding in losse onderdelen te koop aanbood, maar das alweer een tijdje terug... Mss heeft die ze nog, want laten maken hoeft niet goedkoop te zijn...

Op de kanalen is er geen inkomend signaal, de ledjes op de brugmeter slaan niet uit en er komt geen signaal uit mn mixer.

Iemand een idee wat het kan zijn of ...... ???

Heb je de outputs van je machines middels een audio kabel wel verbonden met de inputs van je mixer?

sluit jij tegenwoordig dingen aan in je museum?......heb je al gekeken of je uberhaupt stroom hebt?? ;)

Nope, ik heb er wel 2, maar mijn tafel heeft 2 voedingen nodig, het is een 59 frame.. Vanaf deze maat hadden ze 2 voedingen....
yeps, i know.
iig bedankt :okdan:
Heb je de outputs van je machines middels een audio kabel wel verbonden met de inputs van je mixer?
ehhh... een dinsync en/of midikabel pastte niet :o:
Dus probeerde ik het met een gate uit de dotcom... zonder succes :(
Later heb ik het via de doepfer lfo geprobeerd maar dat werkte ook al niet ;{
Toen ik de FB erop aansloot sloegen de stoppen door =(
Poging Falafelbiels, dat is Niels en die doet het dagelijks voor zn werk, gaf aan dat het probleem zo goed als zeker in mn voeding zit :)
sluit jij tegenwoordig dingen aan in je museum?......
yeps... tis onvoorstelbaar... maar het moest er ooit van komen....
en maandagavond ga ik beginnen met het solderen van een module...
dus wie weet wordt het nog es wat ;)
heb je al gekeken of je uberhaupt stroom hebt?? ;)
Ik zal maar gelijk vertellen waarom ik geen deurbel heb...
Want als de Eneco met een deurwaarder voor de deur staat hoor ik ze niet 8o)

:( ik heb geen multimeter

Met een goedkoop exemplaar van de bouwmarkt kom je een heel eind voor dit soort dingen, dat is denk ik best de "investering" (nog geen tientje meestal) waard hier. Ze zijn niet altijd even precies, maar om te zien of er wel of niet ergens de juiste spanning op staat voldoen ze prima.

Met een goedkoop exemplaar van de bouwmarkt kom je een heel eind voor dit soort dingen, dat is denk ik best de "investering" (nog geen tientje meestal) waard hier. Ze zijn niet altijd even precies, maar om te zien of er wel of niet ergens de juiste spanning op staat voldoen ze prima.
ja... begin jij me nou ook al, zoals Jena_6, BRZ en Falafelbiels de technische kant op te duwen? :P
met de komende projecten zal het zeker geen overbodige luxe zijn.

De multimeter staat genoteerd op mn wishlist... :okdan:
Nu nog iemand die de basics ervan kan uitleggen :)

ja... begin jij me nou ook al, zoals Jena_6, BRZ en Falafelbiels de technische kant op te duwen? :P
met de komende projecten zal het zeker geen overbodige luxe zijn.

De multimeter staat genoteerd op mn wishlist... :okdan:
Nu nog iemand die de basics ervan kan uitleggen :)

letop casper -= nie moeilijk net een brommer kickstarten
pak de twee pennen tjes zet ze ergens op en twist de selector knob [as it was ya tb slector knob]

& ff wachten ; SUCK SQUEEZE BANG BLOW! :D
:okdan:

danist fout
sc6 zijn zat dr voedingen hier inollanda iig

Bij de voeding van Tumult was de regulator chip kapot...na die te hebben vervangen had ik meteen weer een goed voltage....maar idd meten is weten.
Het vreemde bij die van Casper is dat geeneen van zijn lampjes brand...bij die van Tumult was het alleen de -18V die niet werkte. Dit kan op- een ander probleem duiden.

@ Casper je hebt pb.

Back