anoniempje
hobby knooier
Ik zal dan net verschrikkelijke pech hebben met mijn ipad
Echt superbalen, helaas is mijn budget ook niet meer wat het is geweest in mijn gear verslaving tijd, met gezinnetje, huisje auto etc. Die overdreven dure reparatie kosten er eventjes tegen aan gooien gaat mij wel echt aan het hart, dat bedrag steek ik liever in dingen waar mijn gezinnetje ook wat aan heeft. Ik denk dat ik voorlopig maar tegen die barsten blijf aankijken, zou ook wat zijn als ik hem laat repareren en er vervolgens weer iets soort gelijks gebeurt.
Wat betreft midi keyboard, koop een alesis photon x25, heb je meteen een geluidskaart erbij inzitten. Wil er zelf ook graag eentje hebben. Op het forum bij meerdere leden wel te vinden voor 50 euro, forumlid 100% hierboven heeft er ook nog eentje geloof ik.
Echt superbalen, helaas is mijn budget ook niet meer wat het is geweest in mijn gear verslaving tijd, met gezinnetje, huisje auto etc. Die overdreven dure reparatie kosten er eventjes tegen aan gooien gaat mij wel echt aan het hart, dat bedrag steek ik liever in dingen waar mijn gezinnetje ook wat aan heeft. Ik denk dat ik voorlopig maar tegen die barsten blijf aankijken, zou ook wat zijn als ik hem laat repareren en er vervolgens weer iets soort gelijks gebeurt. Wat betreft midi keyboard, koop een alesis photon x25, heb je meteen een geluidskaart erbij inzitten. Wil er zelf ook graag eentje hebben. Op het forum bij meerdere leden wel te vinden voor 50 euro, forumlid 100% hierboven heeft er ook nog eentje geloof ik.

.