Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is er nog een ander (liefst goedkoper) alternatief met enkel audio out en midi in/out?
Net een ipad aangeschaft, o.a. om met Samplr te spelen.
Nu speelt bijvoorbeeld youtube zonder problemen via mijn Logitech bluetooth boomboxje af, maar Samplr en Reactable gaan naar de ingebouwde audio. Ik kan nergens opties vinden om dit aan te passen, en van google ben ik nog niet wijzer geworden.
Hoe regel ik dit ?

Is er nog een ander (liefst goedkoper) alternatief met enkel audio out en midi in/out?
Een Alesis Photon x 25 op de kop zien te tikken, dan heb je alles in een {geluidskaart, controller, midi in out, en nog veel meer. Die doen zo rond de 50 euro tweedehands :}

zet ik daar een usb hubje voor werken beide en kan ik nog meer usb spul aansluiten

Zou dat normaal moeten werken met ALLE USB hubjes....??
Was die verwijzing naar die USB hub van Trust een voorbeeld,
of is dat degene die jij gebruikt waarmee het werkt.

Dacht trouwens eerst dat mijn Behringer UMA25s stuk was omdat ik hem maar niet zag verschijnen op mijn iPad bij de instellingen bij aansluiten via USB en enkel op batterijen.
Gelukkig met poweradapter werkte het wel.

Thanks voor je reactie, zal straks eens gaan kijken bij Dixons en Mycom wat ze hebben.Was gewoon een voorbeeld.. die van mij lag ooit eens bij de Lidl![]()
Met behulp van zo'n simpele usb hub kan je dus..als het je in de weg zit.. die adapter achterwegen laten en ze allebei aansluiten..
Dat heb ik nu toch ook niet met de Behringer UMA25s, heeft een eigen poweradapter.....Dat is dan weer een voordeel van de IO Dock vind ik; geen accu-gebruik![]()

Of een voordeel: dat houdt me tegen om geld uit te geven aan nieuwe dingen terwijl ik nu al meer dan genoeg hebIk gebruik nu een iPad 2, mocht ik ooit een andere iPad nemen volstaat een andere Apple CCK en ik ben klaar om alles weer te gebruiken.
Een iodock zou ik dan niet meer kunnen gebruiken... Is enkel voor iPad 1, 2 en 3.

Een Alesis Photon x 25 op de kop zien te tikken, dan heb je alles in een {geluidskaart, controller, midi in out, en nog veel meer. Die doen zo rond de 50 euro tweedehands :}
Yep, via USB aansluiten op de iPad met een Apple CCK (camera connection kit).Voor een iPad??
KORG iOS apps: 50% OFF Special Sale! One week only, until 20th.