Circle van Future Audio Workshop

Dacide

Ouwe rot
Beste allen,

Na een rondje googlen kwam ik hier op uit:

http://www.futureaudioworkshop.com/circle/

Wie is er bekend met deze vsti/softsynth?

Ziet er erg leuk uit op het eerste gezicht. Ben nu met de demo aan het spelen. Ik vind de interface op zijn minst gezegd, erg verfrissend...

2328865005_73202cc555.jpg

Wat is jullie mening over deze plugin?

Laatst gewijzigd:
Heb er een tijdje mee gewerkt, erg goede synth met een hoop modulatie mogelijkheden. En, ook heel belangrijk, een goed geluid.

Kan 'm van harte aanraden.

Ook de waveshape generator is erg handig voor wat ander sound design.

Ik heb gisteravond een tijdje gespeeld met de minder legale versie.

Ik steek er deze week nog een paar uurtjes in, maar zoals ik het nu zie koop ik deze week nog de legale versie. :okdan:

Vooral de uitgebreide modulatie mogelijkheden bevallen mij erg goed ja. Daarnaast produceert ie echt een eigen typerende sound vind ik. Soms klinkt ie echt als een fm synth zoals de FM8 van NI.

Ik baal dat ik nu op t werk zit.. het liefst ging ik lekker spelen met deze synth.

Prima plugin en door de visuele feedback mogelijk één van de beste plugins om bekend te raken met het principe synthese.

Heb er ook 'n tijdje illegaal mee zitten spelen... een van de VST's waar ik iets mee kan. En dat is best wat voor 'n VST!

Wat is jullie mening over deze plugin?

Prima plugin... De klank is top en de edit mogelijkheden zijn duidelijk en te begrijpen, ook de tutorials zijn voor de leek prima en een must. De support is ook prima, dat mag ook wel eens verteld worden :okdan:

Back