[Goa trance] Ajanta - Strayed Into A Dream

lekker rollende beat en gave break om 1:43 !
daarvoor zit een soort fluit achtig geluid wat ik er niet zo bij vind passen

de leads na 1:43 passen er goed bij, gaan ook niet te lang door ofzo, precies goed. ook lekkere gefiltersweepte pads door het hele nummer heen. de extra lead die er op ongeveer 4:00 in komt mag wat mij betreft iets meer door de mix prikken. op het einde van dat stukje zit volgens mij het intro geluid er achter, en dat past niet helemaal volgens mij.

Heb het idee dat je met wat meer EQ werk de sounds mooier in de mix kan krijgen, soms overspoelen ze elkaar een beetje (voornamelijk door grote string/pad sounds denk ik, bijvoorbeed in het laatste deel).

Goede track, ga zo door :)

De lead vanop 1.43 en die erna die doen hun ding wel.
Ook de algehele sfeer zit passend.
De melodie op 3.35 is misschien niet echt veel toevoegende aan karakter.
Lead op 5.52 is de max... Vanguard? ;) (kan mss meer gebruikt worden met fractie minder reso en beetje meer disto)
Het geheel heeft een aangename melodieuze oldskool-touch dewelke ik met mijn vorig project "DigiCult" ook nastreefde.
Ga zo verder, het idee zit erg goed. :okdan:

lekker rollende beat en gave break om 1:43 !
daarvoor zit een soort fluit achtig geluid wat ik er niet zo bij vind passen

de leads na 1:43 passen er goed bij, gaan ook niet te lang door ofzo, precies goed. ook lekkere gefiltersweepte pads door het hele nummer heen. de extra lead die er op ongeveer 4:00 in komt mag wat mij betreft iets meer door de mix prikken. op het einde van dat stukje zit volgens mij het intro geluid er achter, en dat past niet helemaal volgens mij.

Heb het idee dat je met wat meer EQ werk de sounds mooier in de mix kan krijgen, soms overspoelen ze elkaar een beetje (voornamelijk door grote string/pad sounds denk ik, bijvoorbeed in het laatste deel).

Goede track, ga zo door :)

Bedankt voor je comment! :okdan: Inderdaad, ik zou de EQ wat meer onder de knie moeten krijgen.. & die fluit vind ik persoonlijk het leukste aan het nummer, maar da's smaak denk ik? Thx!!

De lead vanop 1.43 en die erna die doen hun ding wel.
Ook de algehele sfeer zit passend.
De melodie op 3.35 is misschien niet echt veel toevoegende aan karakter.
Lead op 5.52 is de max... Vanguard? ;) (kan mss meer gebruikt worden met fractie minder reso en beetje meer disto)
Het geheel heeft een aangename melodieuze oldskool-touch dewelke ik met mijn vorig project "DigiCult" ook nastreefde.
Ga zo verder, het idee zit erg goed. :okdan:

Bedankt!! En ja inderdaad, de helft is met Vanguard gemaakt. ;) En cool dat gij de ene helft van DigiCult zijt, ik ben fan van jullie! :D Zeer toffe opzwepende muziek! Ik heb helaas jullie live act op het strandfeest in Zeebrugge moeten missen, omdat het zolang reizen was naar daar..

Back