eenvoudige VST sampler

Johndoe11

Gedeactiveerd account
welke gratis eenvoudige VST sampler zouden jullie aanraden om wat simplere jingles te triggeren via een AKAI LPD8 tijdens een DJ set met virtual DJ.

De short circuit 2..... GRATIS!! (ik vind m soms zelfs beter dan de duurde samplers op de markt) drag and drop je sample onder de toets and your free to go! en elke toets heeft 2 filters en een zooitje modulatie mogelijkheden...Ik vind t een topper!

Nog een stem erbij voor ShortCircuit. Werkt wel alleen op Windows.

Ok heb hem dus net geinstalleerd, maar als ik een sample drop in het zwarte vak bovenin dan gebeurt er niks? de manual site is offline, hoe werkt deze sampler?

Hoppa! en wat erg handig is... Deed t een keer p er ongeluk... Als je op je pianoroll een sample hebt geselecteerd en je druk alt in dan copieer je m naar een desbetreffende... mischien allang achter... maar vond t nergens in een manual en aangezien ik t p ongeluk deed dacht ik ik post t ffkes. wel handig als je mooie filterinstellingen hebt en je wil dr een varieatie oop maken..8o)

sc is een blijvertje in m'n DAW, maar heb inmiddels VDJ 6.1.1 aangeschaft en kan nu prima uit de voeten met de ingebouwde sampler.

Back