Voor RM1x gebruikers die NIET versie 1.13 hebben

Nisei

Ouwe rot
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is versie 1.13 de versie waar de minste bugs in zitten. Helaas vraagt Yamaha momenteel bijna €100 voor de upgrade. Wie hebben er belangstelling voor deze upgrade als het bedrag veel lager zou liggen? Ik probeer iets te regelen waardoor we voor veel minder geld toch de upgrade kunnen krijgen.
Als er belangstelling is hoor ik het graag.

Schandalig dat ze daar 100 piek voor vragen zeg!

als je ziet voor hoe weinig je een RS7000 tegenwoordig kan scoren, zou ik niet nadenken moest ik nog een RM1X bezitten met oude soft...

mja, ik zie RM1X aangeboden aan 150 a 175.
Maw een goeie deal a 150 plus 100 softwareupdate en je bent 250 euro kwijt
RS7000 gaat 400 a 475 (velen vragen veel meer maar geloof me , alle opties included krijge je'm meet veel moeite aan 450 kwijt)

maw nog niet het dubbele (als je wat geluk hebt moet je 100 euro opleggen) en je hebt dan niet hetzelfde eh, je hebt er een sampler bij en een -volgens mijn ervaring- bugfree systeem.

ik ben niet rijk maar 100 of 150 euro om problemen op te lossen met hardware en een serieuze upgrade erbij (sampler :-) daar denk ik geen 5 minuten over na

anyway sorry, k ga je thread verder ni vervuilen, wilde het maar meegeven als tip :-)

Aso zeg.. die upgrade was gratis vroegah.. Mits je zei wat er mis was met je machine..

anyway sorry, k ga je thread verder ni vervuilen, wilde het maar meegeven als tip :-)
Oh nee hoor, geen probleem.
Maar ik ga dus ook absoluut geen €100 voor die upgrade betalen. Vandaar ook deze thread :)

Aso zeg.. die upgrade was gratis vroegah.. Mits je zei wat er mis was met je machine..
Klopt, maar tegenwoordig niet meer. Zo'n eprom kost een paar Euro dus ik begrijp niet waarom ze er zo'n belachelijke prijs voor vragen...

Bump!

Ik heb v1.12 en die loopt steeds te kloten met program changes :(
Gaat me dit serieus 100 euro kosten om dat te fixen..

Dit is bij mij door drukte blijven liggen. Ik zal dit weer even oppakken.

Belachelijke prijs, 100 euros. In fact, schandalig genoeg om hem weg te doen en een Akai MPC te kopen!! Lekker cashen op een eprom voor een apparaat dat jaren oud is, geen service Yamaha.

sowieso handig om deze thread door te lezen inzake je program-change verhaal.
http://synthforum.nl/forums/showthread.php?t=1651
Volgens mij is dat geen bug namelijk maar kun je bij je voice editting de phrases aanpassen. Is ff leesvoer maar heeft bij mij geholpen toen :)

Back