analyse
Ingeburgerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om te beginnen mag die gast voor 40 mille wel even de moeite nemen om een fatsoenlijk in het engels vertaalde advertentie neer te zetten. Ik vermoed dat het allemaal wel echt is maar dit is zo een krakkemikkige babelfish vertaling dat het bijna een nigeriaanse oplichter lijkt!
Er zit ook nog geeneens midi op dat ding, als ik het verhaal goed lees is de originele doos met midi electronica verdewenen. Kan wel opnieuw gemaakt worden maar gaat dus flink extra kosten. Leuke prop, maar ja wie heeft daar nou 40.000 euro voor over?
)Ben een groot fan van Jarremans z'n muziek, maar ik hoor wel bij het kamp dat vraagtekens zet bij zijn bijdrage tijdens live shows. Ik denk dat de toetsenbar dus nooit meer heeft gekund dan wat je op de foto's ziet: lampjes laten branden (mogelijk dan ook die van de show, maar zelfs dat durf ik te betwijfelen)

Ja om bijvoorbeeld (synthex) geluiden van anderen te gebruiken in z'n composities, niet dat dat verboden is, maar ik had van JMJ wel beter verwacht![]()
Petja af 
van overtuigd dat hij ze dit keer toch (grotendeels) zelf heeft gemaakt.
)Oh boy... deze draad buigt af naar de bekende tweestrijdZou je denken? Maar goed...

Net als z'n valse Thermin actie die live (was het in Denemarken?) wel, maar op DVD niet meer te zien wasEr zijn in ieder geval wel bewijzen dat op z'n minst sommige concerten duidelijk live zijn.

Net als z'n valse Thermin actie die live (was het in Denemarken?) wel, maar op DVD niet meer te zien was![]()