Voor Jarre fans...

Ja ja, zijn papa heeft de muziek voor Doctor Zhivago gecomponeerd.
Toch blijf ik van mening dat hij (soms) tijdens live optreden de boel nept.

Doctor Zhivago ja, en nog een paar films :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurice_Jarre

De optredens van JMJ...tja. Bergen geruchten. De ene keer heel duidelijk live, de andere keer heel verdacht. Geen discussie voor dit draadje, maar op zich blijft het voor levendige discussies zorgen.

Ja ja, zijn papa heeft de muziek voor Doctor Zhivago gecomponeerd.
Toch blijf ik van mening dat hij (soms) tijdens live optreden de boel nept.

Je kunt met gemak de proef op de som nemen.

Terug kijkend naar al zijn live optredens op video en DVD en zie hoe glad alle nummers gespeeld worden te goed en te perfect. neem dan zijn laatste toernee waarbij hij al aangaf alles echt live te zullen gaan doen wat gezien kan worden als toegeven dat je daarvoor de boel playbackte en zie hoe moeizaam zijn nummer live tot stand kwamen en zet dat naast zijn mega optredens overal in de wereld dan hoor je dat het verschil ook mega is.

Ik heb Jarre in 1997 in Ahoy gezien en alles was te perfect om live te zijn en de 2500 stond daar toen ook dus dat hij nu alles puur analoog zou doen en dat het daarom zo stroef en dus live klinkt gaat daarmee ook niet op. Die 2500 stond daar waarschijnlijk gewoon voor de show.

Hé ik was er ook in 1997.
Was wel onder de indruk van de laserharp, alhoewel nergens een Synthex te bespeuren viel:eureka:
Hij zij toch altijd dat alle sounds die hij met de laserharp ten gehore bracht, uit de synthex kwamen.
Als hij ze gesampled heeft, vind ik dat ook al misleidend ;)

Back