bestaan er ook 303 cloons die exacte copies van het orgineel zijn?

ha soory ha ha was maar een geintje

ik verander mn gearlist weer in wat het werkelijk is ha ha

: een vliegenmepper : een echopet analoge echo : een korg minipops : een yamaha dx7 : een klassike matz piano uit berlijn 1940 : en een analoge drum synth met 15 knopjes erop : een hoolowbody gitaar uit 1960 : pc met 90 000 samples erop

ditmaal geen leugen : binnenkort een kaos pad 3 erbij en een hohner pianet t en een kort ms2000 en ik ga ook een sampler kopen ( helaas geen fairlight ) en huil huil ik heb ook geen 303

Ik geloof je niet meer :frons:
Vraag me ook af of je ouder dan 40 bent,,,,
Zijn die spullen van jou of van Papa ??

haha, ja idd, heb ik voor gezorgt,gezien ik een roland fan ben had kennis toen bij roland staff verwittigt met een link naar zen website en gevraagt of hij er snel iets aan kon doen,die gast zen prijs was duurder als een second hand tb en hij gebruikte de originele bassline logo's etc. iets te ver voor mij..

Kort daarna zen site down ,en later heeft hij alle logos op de fotos gemaskeert ook deze die hij op ebay verkocht,enkel de eerste die hij had geadverteerd op matrixsynth zijn er nog met logo erop denk ik.

En dan op het xoxforum negeert hij dat hij problemen gehad heeft met roland,wat een looser zeg..

Ik kan vast verzekeren dat er nooit in publiek commercieel verkochte gelijkuitziende clonen ooit zullen komen zonder toelating van roland staff,want daar gaan we voor zorgen..

Wat een oelewapper ben jij zeg!

Klein algemeen vraagje: mag in de handtekening alleen maar staan wat je aan gear hebt staan?

Als je er gear neerzet gaat automatisch iedereen ervan uit dat je die dingen HEBT, okee.. maar wiens "fout" is dat dan eigenlijk?

haha, ja idd, heb ik voor gezorgt,gezien ik een roland fan ben had kennis toen bij roland staff verwittigt met een link naar zen website en gevraagt of hij er snel iets aan kon doen,die gast zen prijs was duurder als een second hand tb en hij gebruikte de originele bassline logo's etc. iets te ver voor mij..

Kort daarna zen site down ,en later heeft hij alle logos op de fotos gemaskeert ook deze die hij op ebay verkocht,enkel de eerste die hij had geadverteerd op matrixsynth zijn er nog met logo erop denk ik.

En dan op het xoxforum negeert hij dat hij problemen gehad heeft met roland,wat een looser zeg..

Ik kan vast verzekeren dat er nooit in publiek commercieel verkochte gelijkuitziende clonen ooit zullen komen zonder toelating van roland staff,want daar gaan we voor zorgen..
:smeris::smeris::smeris:
jij wilt later zeker graag parkeerwachter worden??

Huh? En je handtekening dan?
ha ha ha ja ik heb helemaal nix thuis ...binnenkort krijg ik 1500 euro ha ja
dan koop ik allemaal zooi
maar ha ja om mn handtekening te zeggen dat ik helemaal nix heb das ook zo zout
:stupid:stupid:stupid:

Dit Topic wordt geregeerd door verraders en bluffers.
mag ik eeeeeeevee overgeeveeeeej?

:r:r:r:bekdicht:

Back