tuurlijk niet maar het moet toch redelijk eenvoudig zijn om die trap helemaal te omzeilen? Dwz een kabeltje naar buiten en aan een beter exemplaar vastknopen?Die versterker er uit halen zou ik persoonlijk niet proberen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tuurlijk niet maar het moet toch redelijk eenvoudig zijn om die trap helemaal te omzeilen? Dwz een kabeltje naar buiten en aan een beter exemplaar vastknopen?Die versterker er uit halen zou ik persoonlijk niet proberen
Een kabeltje bijsolderen op een SMD printplaat? Heb ik één keer gedaan en nog altijd spijt van...Dwz een kabeltje naar buiten en aan een beter exemplaar vastknopen?

Je zoekt hier denk ik naar een SP3T-tuimelschakelaar. Die zie je inderdaad niet veel, maar je kunt altijd eens informeren bij je elektroboer (Vael in St.-Niklaas, toevallig?Ik zou toch graag de slide switch vervangen met een toggle, maar het ziet er naar uit dat dat soort switch weinig wordt gebruikt en een toggle versie niet eens bestaat.
).aan de achterkant zijn aardig wat interessante punten te vinden waar je IMHO wel degelijk zou kunnen solderen (als je dat kunt... ikke niet!). zie foto's elders in deze thread. kweetniet of het ingangssignaal van het versterkertje daar ook af te tappen is. het is maar een ideetje. het zou idd erg nuttig & prettig zijn om het ruisnivo wat omlaag te schroevenkabeltje bijsolderen op een SMD printplaat?

Je zoekt hier denk ik naar een SP3T-tuimelschakelaar. Die zie je inderdaad niet veel, maar je kunt altijd eens informeren bij je elektroboer (Vael in St.-Niklaas, toevallig?).
Gespot op Matrixsynth: volledig schema en layout van de Monotron, recent vrijgegeven door Korg: http://www.timstinchcombe.co.uk/synth/korg.html.heeft iemand al een schema getekend???

Ow heb iets te snel gepost srryKomt me vrij bekend voor?