JX8P Programeren/Editten

ik kan niet met zekerheid zeggen of deze bewuste VSTi dat kan maar het werd geclaimed in post #305,
wat ik wel kan zeggen is dat een VSTi middels schuiven etc. eventueel wel MIDI data kan uitsturen...

De Jx8p plug is wel vermomd al PG800.. maar ik zou niet weten hoe je de data die de sliders dan evt zou uitsturen moet routen naar een midi uitgang om zo weer in de Jx8p te komen.

PC-JX8P krijg ik niet aan de praat.

Start het programma niet op dan in win 7??

Start het programma niet op dan in win 7??
Nope.
Het is sowieso een geknoei met dll files die je apart moet downloaden en dan in dezelfde folder moet droppen enzo.
En het ding zit in een eeuwige beta-fase me dunkt.

Jammer dat het niet werkt op windows 7 :(
Het is ergens in de vorige eeuw ontwikkelt en draaide zelfs nog op DOS en 3.11. Op XP iig geen problemen gelukkig, al kreeg ik ook wel hier en daar een error maar die kon ik wegklikken gelukkig.

6_trak schreef:
en in bepaalde gevallen doet ie wat vreemd qua triggering van nieuwe note ofzo (kan ook liggen aan mijn gekozen polyphony mode misschien)...
ligt aan de envelope dynamics (= velocity curve).
Voor sommige patches staat die op 3 en dat is gewoon te hard.

Echt een heel vette synth is dit. Opnieuw het bewijs dat er tussen de freeware echte pareltjes zitten.
Vooral de chorus is echt lekker zwoel.

Moet je even de Soundtrack patch naast het origineel leggen. Knap hoor !

ligt aan de envelope dynamics (= velocity curve).
Voor sommige patches staat die op 3 en dat is gewoon te hard.

Echt een heel vette synth is dit. Opnieuw het bewijs dat er tussen de freeware echte pareltjes zitten.
hij is absoluut niet slecht idd... maar... vreet toch wel erg veel CPU moet ik zeggen (maar dan heb je wel wat, dat dan weer wel)

Back