Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jahaaa heb nog geen interface![]()
Zelfs je on-board kaart gebruiken is beter dan je microfoon van je camera.
Haal jezelf de volgende kabel bij de enigszins competente witgoed/electrozaak:
http://www.frontx.com/pro/c216_042.html
Haal je dan twee van deze:
http://www.sourcingmap.com/mono-plug-rca-audio-jack-earphones-adapter-converter-p-48579.html
Plug die zwik in, zwengel Audacity aan, en opnemen maar. Het is toch gruwelijk donker in je kamer, dus kun je net zo goed een slideshow maken van een paar stilstaande kiekjes van JX8Ps in Windows Movie Maker.

Ik heb wel een lamp
weer 500 euro er tegenaan en je zoekt ook al een PG-300 voor de Juno die je laatst hebt aangeschaft...Ik ga binnenkort een Tascam US2000 kopen. Dan kan ik mijn Tascam TM - D4000 32 sporen mixer ook eens gebruiken eindelijk.
en zo ist...Ik ben met troep begonnen... die dingen snapte ik tenminste in t begin......
mijn Tascam TM - D4000
.Heeft dat ding niet SPDIF of ADAT achterop? Want voor 50 piek heb je daar al iets voor, en als je die mixer kunt betalen kun je vast ook wel een Audiophile 2496 of zo kopen.
Ik heb een 01v zo een hele tijd gebruikt puur omdat er ADAT achterop zat. Niet praktisch, A/D was behoorlijk minder dan geweldig, maar goed.

Beste Analogman, ik volg al enige tijd met verbazing deze thread en wou me eigenlijk niet mengen in deze discussie maar ik wil je toch de volgende misschien voor jou zeer nuttige tip geven.
Je wilt snel resultaat, dan moet je toch afstappen van de manier zoals jij je sounds maakt, namelijk muziek spelen en moduleren tegelijkertijd.
Dat werkt niet echt snel en doeltreffend, daarom raad ik je aan om een sequencer (hard of software) te kopen, de melodie in te spelen en daarna (als je de melodie automatisch laat afspelen) pas te gaan moduleren.
Heb je tevens beide handen vrij om je PG-800 te bedienen en veel vlotter tot een (bruikbaar) resultaat te komen.
Verder ben ik het met sommige heren hier eens over de aanschaf van nog duurdere en ingewikkeldere synthesizers door jou, NIET DOEN, als je een simpele synth als de JX8P nog niet begrijpt, dan een andere met meer ''features'' al helemaal niet.
Hoop dat je wat aan mijn tip hebt.
Hoe kwam je eigenlijk op je naam van ANALOGMAN, ROOKIE was in jou geval doeltreffender geweest![]()

Een forum is ervoor om informatie te delen.
Als iemand een volgens jou dommige vraag stelt, dan kun je dat negeren.
Ook wij zijn ooit met nul begonnen en moesten al die termen gaan leren en begrijpen.
Als je tegen iemand zegt; doe je wel eens onderzoek? dan is dat precies waar die gene mee bezig is. Analogman doet onderzoek, op zijn manier. Ben je het daar niet mee eens, reageer dan niet.
Ik bedoelde der eigenlijk mee dat je mischien eerst zelf rondneust en mischien nog wel meer leert door te lezen... Ik bedoelde t niet sarcastish...
niks ten nadele van 6 trak zijn hele uitleg!