Maak een stukje Reggae / dub

Wie pompt de eerste dub van 2017 het topic in?

Ja! En meest muziekale draadje op het forum dit wat mij betreft. Klinkt allemaal erg fijn!

Ideetje van een paar jaar terug waar nog wel wat aan gesleuteld kan worden. Kritiek/feedback welkom!

Lekker RD.
En teeP: Nice! echt lekker de oldskool 70ies sound. Echt gaaf gedaan.
Ga binnenkort ook weer eens wat Dub maken.

Volgende maand ga ik naar de International Dub Gathering in Barcelona. 3 dagen strictly Dub (ben benieuwd of ik dat wel ga trekken :) )

Dank u :)!
Wat meer variatie in de beat daar zal ik binnenkort eens wat mee proberen te doen!
Zelf vind ik hem ook nog wat te lang duren. Denk dat het stuk zonder melodica er wel uit kan. Intro moet ook wat anders denk ik.

Ideetje van een paar jaar terug waar nog wel wat aan gesleuteld kan worden. Kritiek/feedback welkom!

Heel vet.
Van mij mag er wel een beat komen met de beroemde reggae roffels er tusssendoor.

en die skank mag ook wel af-en-toe ophouden of echoe-en.
is wel een beetje eentonig zo.

Maar de sound is perfect

Oké, zal proberen er wat roffels in te doen. Intro wordt anders, doe er nog een stukje melodica bij, het stuk zonder melodica gaat eruit en probeer het te laten eindigen met een soort van dubje zonder al te veel skank :)!
Dank je voor het luisteren en meedenken!

Zoiets zou het dan moeten worden. Drums verdienen nog wat aandacht en moet een aantal dingen opnieuw inspelen. Wordt een tienjarenplan dacht ik zo maar eerst maar weer even wat anders doen. Ben al een hele tijd, op wat gitaar gepingel na, niet meer echt bezig geweest met muziek maken.

deze track hebben we ooit nog bij roadrunner records uitgebracht destijds...
helaas werd hij niet opgepikt door de hitmakers van de radio..

Back