Maak een stukje Reggae / dub

Leuk topic eigenlijk dus ook maar s ff aan de slag Eigenlijk moet deze in de cunttest maar het is lekker weer.

De song: O heer het is lekker weer weer. Dub/Reggea met wat flinke problemen in de timing en key en de mix en het laag .:D

:D:yamaha::mega:

Leuk topic eigenlijk dus ook maar s ff aan de slag Eigenlijk moet deze in de cunttest maar het is lekker weer.

De song: O heer het is lekker weer weer. Dub/Reggea met wat flinke problemen in de timing en key en de mix en het laag .:D

Lekker weer, lekkere plaat.. En grappig, vooral die break. Leuk man ! :)

Remix/Dub gemaakt van een een track van een vriend...

Hey Alex, leuk je te zien man..

Je hebt weer een pareltje neergezet, die bass vond ik geweldig, de reverb en delay ook.. Very very nice..

Btw, ik heb me ook van Facebook verwijderd hé, wat een dwaas gedoe allemaal daar, ik had er genoeg van.

Allez, tot later en hou je taai !

Gloom ;)

Ik zit een beetje te wachten op van die mid/eind jaren 80, jaren 90 digi raggae. Dikke synths en toffe drumcomputers. FM heel erg welkom. Zal binnenkort wel voorbeelden posten.

Physical van Vivian Jones op 12" bijv. Dat soort shizzle.

Liefst niet te digitaal. Echte hihats mag ook wel. Vocoder stemmen ook welkom. Beetje cosmische raggae noem ik het maar hehehe

Als jullie echt 4 dikke tracks maken wil ik wel een ep persen. Ga zelf ook wel wat proberen binnenkort.

Deal

88-91 vind ik qua reggae/dancehall een hele goeie periode. DMX sounds, en dikke efx..
Ariwa sound, ook lekker.

Ik ga aan de slag....

Hey Alex, leuk je te zien man..

Je hebt weer een pareltje neergezet, die bass vond ik geweldig, de reverb en delay ook.. Very very nice..

Btw, ik heb me ook van Facebook verwijderd hé, wat een dwaas gedoe allemaal daar, ik had er genoeg van.

Allez, tot later en hou je taai !

Gloom

Thanks, Jan! Tja, dat Facebook is niets meer dan voyeurisme en exhibitionisme en 99% gaat ook nog eens nergens over. Weg ermee! :kont:

:mexico:

En dan nu een serieuzere track. Was dub begonnen maar de track is iets anders gelopen. Meer een beetje triphop/dub geworden. mijn excuses. o ja. Vocals van Zutsuri .

Deal

88-91 vind ik qua reggae/dancehall een hele goeie periode. DMX sounds, en dikke efx..
Ariwa sound, ook lekker.

Ik ga aan de slag....

Cool! Dancehall ben ik nog niet helemaal in thuis.

En ze gebruikten van alles qua drums.

Maar dit is zeker een dmx/dx ja.

Nee je heb gelijk. Was er heel de avond aan 1 stuk mee bezig en toen direct geupload voor het slapen gaan. Volgende keer maar eerst eens even laten rusten en dan nog een keer luisteren, doet vaak wonderen

Back