ik ben op zoek naar een microfoon die een wijd bereik heeft

een sampler hey? met toetsen dus?

ja dat heb ik nog nooit gehad dus ( veel armoede bij mij ) : ja die waren 10 jaar geleden allemaal rond de 1000 en ja nu voor 100 dus...... ( met een beetje geluk en stres van de floppies )

ja daar werkte laury anderson ook mee .... dus llijkt me retecool om te hebben

ja daar werkte laury anderson ook mee .... dus llijkt me retecool om te hebben
Je drijfveer tot aanschaf van gear is volgens mij niet de meest handige... iets kopen omdat je het retecool vindt om te hebben in plaats van omdat het tot een coherente verzameling leidt die datgene kan wat wij begrijpen dat je lijkt nodig te hebben, levert de problemen op waarvan jij kond doet op dit forum.

(hehe ja : hey hij zei : kont)

ik heb maar een dubbeltje talent

en die verkoop je zeker voor 1000 euro? 8o)

maar kijk eens naar een asr 10. loeizwaar ding, maar mega goed samplertje met toetsen.
wel iets duurder dan 100 eur

valve neumann microphone

na het lezen van dit stuk : prodigy : http://www.soundonsound.com/sos/oct04/articles/prodigy.htm

kwam ik dus ok deze mic : maar ha ja zal geen goedkope zijn mischien

Voor jouw € 300 heb je misschien de originele spin, statief, kabel en plopfilter al wel te pakken. Dan nog een jaartje sparen en je hebt je Neumann valve mic compleet.
En dan :P aansluiten op je Behringer mixertje van 4 kanalen..............:stupid

:okdan:

Keep dreaming....:Z

images

...

Attachments

• FP1.jpg
    FP1.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 94
  • FP2.jpg
    FP2.jpg
    52,9 KB · Bekeken: 100
facepalm_ascii.jpg

maar deze werkt ook :stupid
trouwens, knap hoe iemand een draad in een facepalm galore kan laten stranden.....

:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:

snirf,.. gargl, vrot...

:dubbel::dubbel::dubbel::dubbel::dubbel:

maar goed,...

weet je, koop voor die 300 piek gewoon een 2dehands behringertje voor 3 tientjes, en van het wisselgeld een leuke synth, dan kan jij muziek maken, en kunnen wij hier allemaal even bijkomen...

:mega:

Als 'ie met Casio's komt aanzetten word ik pas echt bang!

Wat mij opvalt is dat ik meerdere topics van de TS tegenkom en gewoon onbewust door blijf lezen.
Mmh..
Ja lekker off-topic maar hey dat was het al, dat scheelt weer ha:

haha, en nu steekt de ene dwaas al de draak met de andere. Het moet niet gekker worden.
(referring to previous post)

Zouden jullie samen niet een bandje starten?
En moest dat niet lukken, baad je lekker een shoarma-zaak uit. Toch ?

haha, en nu steekt de ene dwaas al de draak met de andere. Het moet niet gekker worden.
(referring to previous post)

Zouden jullie samen niet een bandje starten?
En moest dat niet lukken, baad je lekker een shoarma-zaak uit. Toch ?

Je weet wat ze zeggen: je hebt altijd dwaas boven dwaas.

Back