Wat is nu het verband met Gothic? Ik luister "Was hab' ich getan" en vind het meer op hardcore dan op gothic lijken. Maar in etiketteren ben ik nooit goed geweest.
ben zelf een korte tijd gothisch geweest. maar jonge jonge wat zijn dat een stelletje zijkers die goth's. heb er nogsteeds spijt van dat ik me lange haar heb zwartgeverft .
een soepjurkenmetellaar? wtf...
ik luister opzich wel wat metal maar de laatste tijd word dat minder, heb nu ook een grote liefde voor progressive rock.
een soepjurkenmetellaar? wtf...
ik luister opzich wel wat metal maar de laatste tijd word dat minder, heb nu ook een grote liefde voor progressive rock.
Equilibrium, ja dat is precies wat ik met mijn eigen muziek ook nastreef. Buitenstaanders verkijken zich er vaak op hoe complex het eigenlijk in elkaar zit.
within temptation begon wel lekker rond 2000. Toen viel dat ook onder gothicmetal. Tegenwoordig is daar weinig meer van over. Hun hele muziek en huisstijl is laatst veranderd. Heel zonde, maar zo gaan die dingen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.