Setje Genelec 8040s ......Erg prettig, mooie details, gewoon goed. !!
x2 !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Setje Genelec 8040s ......Erg prettig, mooie details, gewoon goed. !!
Nu maak ik het mee zeg... nieuwe monitoren op het bureau gezet. Eerste nummer afspelen en luisteren... zakt me daar het hele bureau in mekaar! (IKEA verstelbare poten zijn gewoon kapot, ik kan ze zo in en uit elkaar trekken terwijl ik ze normaal met een schroefdraad kan verstellen.) Moet niet gekker worden. Heb ik nu als IKEA klant recht op nieuwe (en ook nog bijna vergoeding van alle gear die er op stond)!? Ze zijn ca. 4 jaar oud. Dat kan toch echt niet. Bovendien heb ik er nu lichtere monitors op gezet dan dat er op stonden. Sorry hoor maar WTF!!!
Eindelijk een avondje lekker de monitoren uitgeprobeerd... en wat een geluid! Echt niet meer te vergelijken met mijn vorige speakers. Het wordt gewoon allemaal veel beter in verhouding omdat je door de helderheid veel preciezer gaat luisteren naar elk geluidje. Echt: MEGA! Na één avondje al een kwaliteit van geluid neergezet die ik nooit eerder heb kunnen halen.