Dj REsound
Ingeburgerd
Ok, na even zoeken wellicht goedkoper te vinden. Neemt niet weg dat het meer dan 200% van mijn budget is. En een budget is juist om niet van af te wijken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
). Dus mocht ik willen upgraden, dan zou dat een hele goede optie zijn! Echter is het budgeet hiervoor te laag. Deze zit op 1500 euro, minus een beetje gebruikelijke korting. Voorlopig te veel dus. Misschien aan het eind van de zomer... of in een gekke bui. In ieder geval stak deze speaker met kop en schouders boven de rest daar (genelec heb ik niet geluisterd, dat is gewoon niet mijn ding).
Dat gebrek aan tijd ook altijd... De slechte factor in kwalitatief hoogwaardige muziek producties. Misschien dat een keer een hele avond tryouten en kratje bier wonderen doen.
! (IKEA verstelbare poten zijn gewoon kapot, ik kan ze zo in en uit elkaar trekken terwijl ik ze normaal met een schroefdraad kan verstellen.) Moet niet gekker worden. Heb ik nu als IKEA klant recht op nieuwe (en ook nog bijna vergoeding van alle gear die er op stond)!? Ze zijn ca. 4 jaar oud. Dat kan toch echt niet. Bovendien heb ik er nu lichtere monitors op gezet dan dat er op stonden. Sorry hoor maar WTF!!!
Ja, nu even geen tijd (bovendien is het hier nog een puinhoop met mijn ingestorte bureau!
Een idee van hoe het stond voordat het geheel in mekaar craschte... geen foto's van de nieuwe monitoren, want die stonden er net 1 minuut.
Zoals het dus hoort te staan...
p.s. ik heb er ook mopads onder gekocht en een nanopatch knop! Dat scheelt trouwens!