ik ga nu niet in krachttermen vervallen, maar ik vind eigenlijk wel dat als iemand alleen hier z'n neus kan laten zien om te klieren, dreigen en zieken, en dat bij herhaling, de heren en dames moderatoren toch eens hun verantwoordelijkheid mogen nemen en die persoon eens gevoegelijk een flinke tijd mogen bannen. ja juist bannen. ben er nooit zo'n fan van geweest en nog niet, maar er zijn natuurlijk toch grenzen aan hoe je alhier met elkaar omgaat en met welke intenties.
bij voortduring komt daar dat gedoe wat leidt tot vervelende situaties, en ook ( opnieuw) kwetsingen voor betrokken meneer zelf.
hij zegt 39 jaar te zijn , zijn gedrag in dezen is echter ver beneden het peil wat je van een 39 jarige zou mogen verwachten.
van mij mag ie z'n vetes rustig uitvechten middels aliasis , valse biedingen , persoonlijk telefonisch stalken en wat hij verder nog denkt te moeten doen ( zal me gewoon een worst zijn ), maar om iemand onder z'n eigen forumnaam , de ruimte te geven om , bewust,dergelijk gedrag te vertonen lijkt me niet in de geest van het forum en vooral een heel slecht voorbeeld voor alle andere forumleden.
zelf ermee ophouden kan ie niet , hij vind steeds weer een reden om oude koeien uit de sloot te halen, valt over iedere mogelijke irritatie die op het forum verschijnt ( wat hij kennelijk nauwlettend volgt) en in redelijkheid gewoon ander gedrag ten toon spreiden lijkt hem niet te lukken. Waarschijnlijk dat hij geen andere oorzaak ziet voor z'n woede en gekwetsheid dan de acties van anderen dan hemzelf. Zelfreflexie, het openstaan voor meningen van anderen, het afstand nemen en wat frustratietolerantie lijken niet de sterkste kant. maar het is niet aan het forum of de leden daarvan om daar iets aan te doen.
kortom, wanneer is het nou 'ns genoeg geweest en heeft iedereen eens tijd om gewoon met synthesizers , zichzelf of andere dingen bezig te kunnen zijn.
vandaar mijn ongebruikelijke verzoek