minimoog, mooi maar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er staat vanaf vanavond een minimoog te koop op marktplaats.

Wat blijf je toch grappig! Door de telefoon klonk je anders niet zo flink en stoer. Wanneer gaat je CS60 in de verkoop? Niet dat ik hem wil kopen hoor, ik ga stoppen met de hobby. Met pijn in mijn hart moet ik van mijn spullen af die ik in de loop der jaren heb opgebouwd. Veel houd ik zelf. :luv:

Ik vind het apart dat mensen die zich, om welke reden dan ook, overduidelijk bezig houden met het kopen en verkopen van gear zich aangevallen voelen als het woord "handelaar" valt.

oo je mag me best handelaar noemen hoor. Dat zal me nou in tegenstelling tot anderen hier echt een worst wezen. Maar ik speelde al synths vanaf mijn 12e, toen lag jij vast nog in de wieg. Ik ben nu 39. Heel wat synths gehad en bespeeld. Moet ik mijn prijzen soms verlagen om mensen hier enkele van mijn synths te gunnen? Ik stuur ze liever naar het buitenland, die mensen zeiken tenminste niet.

aangevallen voelen als het woord "handelaar" valt.

Waar voel ik me dan hierom aangevallen? Wat een domme Quote weer. Het blijkt toch telkens weer nodig te gluren, want mijn naam valt hier nogal eens door jaloerse handelaren.

Als jij beweert geen handelaar te zijn waarom zouden er volgens jouw eigen woorden dan toch handelaren jaloers op je zijn?

Volgens mij is de definitie van handelen dat je verdient op de verkoop van een door jouw gekocht product (daar is in ons huidige economische stelsel overigens niets mis mee). Jij neemt afscheid en reageert vervolgens alleen nog maar op threads waarin wordt gesproken over verkoopprijzen en op mensen die dingen verkopen of zoeken.
Overigens gingen alle ontspoorde threads waaraan jij een bijdrage had over ditzelfde onderwerp.

:?

Persoonlijk maakt het mij geen donder uit wat men vraagt of wil betalen maar hypocriet gedrag daarentegen..............

We komen nu wel op het punt dat ik je tegen jezelf wil beschermen alhoewel volgens mij al helemaal niemand je nog serieus neemt dankzij je eigen verwrongen woorden. Toch wil ik je een tip meegeven, blijf nou gewoon lekker weg :doei:

Jij wilt niet weten wat ik hier in mijn vaste set-up heb staan! apparatuur die ik de komende 20 jaar niet weg doe. Ja ik handel, want ik adverteer. Ik heb hier zeker 10 synths staan die houd ik voorlopig zelf. Jij weet vast ook niet wat adverteren op ebay kost en hoeveel tijd erin gaat zitten. Om een synth goed in te pakken die naar Australië vertrekt ben ik zeker 2 uur kwijt. Jij hoeft mij niet te beschermen. Die rare gevestigde orde spreekt me gewoon niet aan. Het merendeel van de forumbezoekers zullen hier wel doorheen prikken. Noemde ik jou ook niet in dat bombarieafscheid? Ik was van plan niet meer te reageren, maar als die dombo van een Demian en vergeten niet van die lullige reacties geven over mij, dan zie ik mij genoodzaakt daar nog op te reageren. Of die gasten zijn gewoon dom, dat ze niet weten wat dat met een ander doet. Notabene was ik een medeforummer en ik verkoop net als de meeste anderen hier. Dat je dan een ander niets gunt, zegt meer over de personen zelf. En zeker bedankt, omdat ik probeer iets te verkopen. net als vergeten. Het is gewoon jaloezie. Het lijken hier wel drugsdealers, die concurrentie niets gunnen en elkaar afmaken. Zielig gewoon.

Ik hou het hier lekker bij :D

Arv vroeg wat informatie over een Minimoog omdat hij die graag wil kopen. Daar wens ik hem nogmaals heel veel succes en uiteindelijk nog meer plezier bij. Als ik een al dan niet interessante aanbieding zie zal ik je die voor de veiligheid toezenden via PB ;)

Mooi zo, dan ben ik hier weer weg. Als die gasten hier nou echt willen dat ik daadwerkelijk wegblijf, haal me dan niet steeds aan met 1 of ander verwijt. Zit nu eenmaal in mijn aard om dan van me af te bijten. Dus Demian en vergeten, een schone lei. Ik laat het hierbij. Laat het voor eens en altijd duidelijk zijn. Ik hoop dat jullie je er aan houden om mij links te laten liggen, zoniet dan kan ik een volgende keer nogmaals aantonen dat jullie beginnen met een vete. En ja vergeten, ik was nog steeds geirriteerd door jouw post over mij, dat heb ik nu lekker kunnen spuien.

Zou zeggen verlaag je 2e hands prijzen eens met 30% verkoop je sneller, hoef je ook niet met zo veel advertenties op marktplaats en eBay, de discussie onstaat omdat het opvalt .
struinen > kopen > +30% proberen te verkopen.

Het mag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar er mag ook over gesproken worden zonder dat er kinderachtgi gedaan hoeft te worden.

ik ga nu niet in krachttermen vervallen, maar ik vind eigenlijk wel dat als iemand alleen hier z'n neus kan laten zien om te klieren, dreigen en zieken, en dat bij herhaling, de heren en dames moderatoren toch eens hun verantwoordelijkheid mogen nemen en die persoon eens gevoegelijk een flinke tijd mogen bannen. ja juist bannen. ben er nooit zo'n fan van geweest en nog niet, maar er zijn natuurlijk toch grenzen aan hoe je alhier met elkaar omgaat en met welke intenties.
bij voortduring komt daar dat gedoe wat leidt tot vervelende situaties, en ook ( opnieuw) kwetsingen voor betrokken meneer zelf.
hij zegt 39 jaar te zijn , zijn gedrag in dezen is echter ver beneden het peil wat je van een 39 jarige zou mogen verwachten.
van mij mag ie z'n vetes rustig uitvechten middels aliasis , valse biedingen , persoonlijk telefonisch stalken en wat hij verder nog denkt te moeten doen ( zal me gewoon een worst zijn ), maar om iemand onder z'n eigen forumnaam , de ruimte te geven om , bewust,dergelijk gedrag te vertonen lijkt me niet in de geest van het forum en vooral een heel slecht voorbeeld voor alle andere forumleden.
zelf ermee ophouden kan ie niet , hij vind steeds weer een reden om oude koeien uit de sloot te halen, valt over iedere mogelijke irritatie die op het forum verschijnt ( wat hij kennelijk nauwlettend volgt) en in redelijkheid gewoon ander gedrag ten toon spreiden lijkt hem niet te lukken. Waarschijnlijk dat hij geen andere oorzaak ziet voor z'n woede en gekwetsheid dan de acties van anderen dan hemzelf. Zelfreflexie, het openstaan voor meningen van anderen, het afstand nemen en wat frustratietolerantie lijken niet de sterkste kant. maar het is niet aan het forum of de leden daarvan om daar iets aan te doen.
kortom, wanneer is het nou 'ns genoeg geweest en heeft iedereen eens tijd om gewoon met synthesizers , zichzelf of andere dingen bezig te kunnen zijn.
vandaar mijn ongebruikelijke verzoek
:frons:

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Nu alle dames hun zegje weer hebben gedaan kunnen we vast weer on-topic verder.....
Eventuele problemen die dit moeilijk zouden kunnen maken zijn voorlopig niet aan de orde.

Laatst gewijzigd:
Ik ben het wel een beetje met Catalunya eens, altijd dat gezeik van te duur.
Je hebt het er voor over of niet (afhankelijk van hoe zeldzaam en in welke staat het object zich bevind) en als de (te dure) verkoper het niet voor die prijs verkoopt, houd hij hem denk ik gewoon zelf als liefhebber.
Laten we een ieder in zijn waarde, dat houd het forum idd prettiger.

ben het in principe met je eens, maar moet je wel even in ogenschouw nemen over wie we het hier hebben:
meneer is zelf begonnen met een soort publiekelijke schandpaal ( grappenmakers op marktplaats )
vond overal verdachte personen
werd wild toen er van meerdere kanten werd gesuggereerd datie mogelijk zelf nogal eens wat van die verdachte postjes op marktplaats zou kunnen zetten
nam met veel bombarie afscheid van het forum
en duikt toch bij voortduring op om z'n persoonlijke gekwetstheid te demonstreren en willens en wetens conflicten te zoeken en te zieken. ( ook bij mensen die geeneens z'n naam genoemd hebben de laatste tijd )
daarom zou ik het toejuichen als ie echt eens een tijd wegbleef, niet omdat hij niet mag vragen voor z'n spullen wat ie wilt

En weer een pagina vol met bullshit die hier niks te zoeken heeft.
Als jullie nou de discipline op konden brengen om NIET op die berichten te reageren of het via PB te doen dan houdt het vanzelf op. Hier schieten we niks mee op.

Dat wist ik natuurlijk niet, ik vind die grappenmakers op marktplaats die iedereen in de zeik willen nemen om iets te koop aan te bieden wat ze niet eens willen verkopen of niet eens bezitten grote idioten.
Wat heb je nu aan die flauwe kul :(
Ik wou alleen duidelijk maken dat we een ieder in de waarde laten ongeacht zijn vraagprijs, als iemand de lat te hoog legt en niemand koopt het, kan hij twee dingen doen.
1. Vraag prijs verlagen.
2. Gewoon zelf houden.
Ik hoor dan toch echt bij de laatste, zolang ik nog niet in geldnood zit.
Weten jullie nog hoe ik ooit op dit forum terecht ben gekomen?
Tja daar duikt die roze (ex) synton syrinx van me weer op, die ik destijds voor 6000 euro aan de man/vrouw wou brengen.
Moest me toen ook verweren na al die kritiek die ik te verduren kreeg, het is niet leuk om als zwart schaap neergezet te worden, terwijl ik er zelf de hoofdprijs voor had betaald.
Gelukkig is alles goed gekomen en meng ik me af en toe in zinvolle discussies, zolang het van jullie mag ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back