Heeft iemand een oplossing voor het gekraak in cubase bij het laden van "teveel" (5/6) VSTI?
M.a.w... ik zou graag meer VSTI willen laden zonder last te hebben van gekraak bij het afspelen.
het aantal zegt nutuulk niet zoveel, de ene VSTi is zwaarder dan de andere uiteraard... probeer eens lichtere/specifiekere VSTi's voor bepaalde geluiden... een bass hoef je niet per se uit een VSTi te halen die ook bijv. hele complexe pads zou kunnen maken bijv...
Probeer de zoekfunctie eens..................
Dit is pas 110.000 keer voorbijgekomen. Elke keer dezelfde vragen weer behandelen komt het forum niet ten goede.
No offence
Heeft iemand een oplossing voor het gekraak in cubase bij het laden van "teveel" (5/6) VSTI?
M.a.w... ik zou graag meer VSTI willen laden zonder last te hebben van gekraak bij het afspelen.
Ongetwijfeld al eerder ergens gemeld, maarrrr als je een VSTi niet veel meer gaat aanpassen kun je deze freezen (als je op F11 ramt dan kun je het sneeuwvlokje aanklikken als ik mij goed herinner). Cubase maakt er dan een audio file van in plaats van de VSTi realtime uit te sturen. Kan wat processorgebruik schelen. Je kunt ook zelf audio mixdowns maken van tracks die je niet meer gaat aanpassen.
Offff je koopt natuurlijk een verse kickass PC die meer dan 6 VSTi's kan pingelen Dat laatste was vast niet je plan
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.