ten eerste : ik krijg echt een slappe van al dat inhoud loze gek*nker van deze mensen die ik voorheen nog nooit heb zien reageren op mijn tracks. wat pretendeer je nu te zijn en what the fuck doe je hier dan.
ten tweede: ik en vele anderen met mij posten hier hun tracks juist zodat ze opbouwende kritiek en tips krijgen om beter te worden. Na het ontvangen van kritiek mag men zijn eigen mening en keuze zeker wel onderbouwen. Dit leidt tot een leuke discussie waar we allen beter en wijzer van worden..
ten derde: de grootste klassiekers zijn de meest simpele tracks denk aan Laurent Garnier Orgasm ofzo.. of Spastic van RHawtin..
ten derde: heel vaak hoor ik mensen janken en zeiken met hun 100.000 euro studios en wat ze maken klinkt echt banaal in vergelijking wat wij maken met 1 PC en een boel software.
ten vierde: ik ga nu even arrogant doen en verlaag me tot het nivo van deze mongooltjes. Ik heb gedraaid met mensen als Frankie Knuckles! Dave clarke, RHawtin, Johannes Heil, Misjah, Miss Kitten, Scan X, James Ruskin, Joel Mull, Trevor Rockliffe en heb gedraaid op feesten van 10.000 tot 50.000 mensen. In nederland was dit Innercity, Shockers, Dance Valley en in land als Maleisie, New York, Malta, Hongarije heb ik main act gestaan. Ik leer elke dag om een betere producer te zijn, als DJ weet ik dat ik heel erg goed ben en meer skills heb dan menig andere DJ, so fuck it.. maar als producer ben ik een rookie en daarom post ik mijn shit hier zodat mensen mij kunnen gaan vertellen wat ik verkeerd doe zodat ik kan groeien. Zulke losers zitten dus ten eerste even een nivootje te laag tegen mij aan te janken en missen elk doel wat ik en menig ander musicant met muziek maken wilt bereiken. YOU are FUCKING up THE scene !
en dat is MIJN SHIT!
verder vind ik peoples als Pjotr, Fuse, Olafmol, MadR die mij met regelmaat afzeiken top gozers want ze zeiken me af en staan elke keer weer open om mijn nieuwe shit te horen. Ze geven me kritiek, tips en kunde waardoor ik groei.. You bitches geven niets .. so take your michael jackson fagget ass and moonwalk outta here!