can i get a hit please!!?

Re: Re: can i get a hit please!!?

Re: Re: can i get a hit please!!?

Origineel geplaatst door JazzMann
ey bro, mijn nichje van 4 kan beter knippen & plakken

laat haar mij even Emailen want ik heb nog een Studio Engineer nodig!

"Nobody said it needed to be complex to make it FLEX!"
"Simplicity is the key to Intelligence"
" Je zou eens moeten zien hoe 10.000 man chillen op een meestertrack, maar als er een kale 4/4 beat komt, gaat het dak er pas echt af.. "

Re: Re: Re: can't i get a hit please!!?

Re: Re: Re: can't i get a hit please!!?

Origineel geplaatst door djsirjamez
laat haar mij even Emailen want ik heb nog een Studio Engineer nodig!

Die ga jij nooit kunnen betalen...

[/B]"Nobody said it needed to be complex to make it FLEX!"
"Simplicity is the key to Intelligence"
" Je zou eens moeten zien hoe 10.000 man chillen op een meestertrack, maar als er een kale 4/4 beat komt, gaat het dak er pas echt af.. " [/B]

Komt dit uit het boek "instant one-liners for dj's" ?
...met een precisie bom gaat het dak er ook af.

mooie woorden die je daar gebruikt... als je ze nu nog zou begrijpen ben je al beter bezig.
"Simplicity" vertaalt naar Nl. betekent "eenvoud" & niet "simpelheid".. wat is het verschil ?
Simpelheid vloeit voort uit gemakzucht, luiheid & onkunde terwijl "eenvoud" een pak moeilijker is omdat je met een paar elementen de héle essentie van iets wil vatten.
Die laatste stelling van je 1xxxxxxx man laat alleen maar uitschijnen dat je nog nooit met zulk publiek gewerkt hebt.

anyway, als jij je vermaakt & goed voelt bij je knutselwerk ga ik je dit plezier zeker niet onthouden, maar kom er alsjeblief dan niet de stoere "smooth.yo.bro.hiphop.nigger.shit.bitch.ass.gangsta.master.of.ceremony" mee uithangen.

Re: Re: Re: Re: can't i get a hit please!!?

Re: Re: Re: Re: can't i get a hit please!!?

Origineel geplaatst door JazzMann
Die laatste stelling van je 1xxxxxxx man laat alleen maar uitschijnen dat je nog nooit met zulk publiek gewerkt hebt.
[/B]

euh, ik denk dat jij nu even aan het hele verkeerde eind hebt getrokken. you're barking up the wrong tree my friend.. je hebt geen idee!

ps: ik praat zoals ik wil, respecteer me voor hoe ik ben, ik ga me niet aan passen voor jou en zoals anderen gewoon kritiek uiten kun jij jezelf ook onthouden van arrogante agressieve opmerkingen. En ga vooral mijn woorden niet verdraaien! Als ik eenvoud bedoel dan hoef jij niet te gaan bullshitten dat ik simpelheid bedoel. Je hoort/leest wat je wilt horen.

Peace out bro, met nadruk op OUT!

:confused:

Attachments

• dove-flag.jpg
    dove-flag.jpg
    19 KB · Bekeken: 99
tsss..

toch opmerkelijk om te zien hoe bepaalde mensen hier elkaar steeds weer
intimideren met onzin als "mijn 'shit' is beter dan de jouwe" en "ik heb meer
'skills' dan jij".

please, grow up.

Origineel geplaatst door equate
tsss..

toch opmerkelijk om te zien hoe bepaalde mensen hier elkaar steeds weer
intimideren met onzin als "mijn 'shit' is beter dan de jouwe" en "ik heb meer
'skills' dan jij".

please, grow up.

huh? :bekdicht: ik zie nergens iemand zeggen dat de een beter is dan de ander. Ik denk dat het toch is dat men leest wat men wilt lezen..

and that's my shit!:halleluja

Origineel geplaatst door djsirjamez
huh? :bekdicht: ik zie nergens iemand zeggen dat de een beter is dan de ander. Ik denk dat het toch is dat men leest wat men wilt lezen..

...dat zal dan wel het spreekwoordelijke "tussen de regels door" zijn...

als de kippen...

als de kippen...

Ho ho ho ! Hier zijn we als de kippen bij om ons te ondoen van de nodige commentaartjes...zeker als m'n vriendje Jazzmann van de partij is.

Er moet me toch ook weer ff iets van het hart. Met alle respect mijnheer djsirjamez, maar ik vind je track helemaal niks.
Het spijt me. Daarbij wil ik zeggen dat dat naar mijn gevoel en kennis geldt voor 65% voor alle tracks die gepost worden.
(laat de honden nu maar los...)
Misschien klinkt dit nogal rauw, en zijn mensen teleurgesteld als ik of Mr Jazzmann echt zonder blad onze mening uiten.
En sorry, ik spreek even voor hem mee.
Daarbij komt dan veelal de opmerking dat wij onszelf super vinden en bovendien nauwelijks iets van ons laten horen. Bij deze: dat is ook zo. Maar,naast het feit dat wij onszelf erg goed vinden :-), zijn wij ook onwaarschijnlijk kritisch voor onszelf en elkaar.
Vandaar dat er nauwelijks iets te horen is van mezelf en of Jazzmann. It aint the right thing. Veel verdwijnt in de trash.
En daar gaat het ook om. Als je iets post waarvan je zelf al het gevoel had dat het maar zo zo is, verwacht je dan ook aan bakken kritiek.

Je maakt een niet zo spannend melodietje op 135 bpm met 3 nootjes hetgeen je tot in den treure herhaalt. Gooi daarover het zoveelste 4/4 housbeatje en klaar is Kees. Zo werkt het niet. (noch buiten beschouwing gelaten dat ik alle nummers die beginnen met een 4/4 bassdrum op elke tel aan 140 bpm al bij voorbaat slecht vind...)
Nee, dan neem je beter een MC 505 en klooit wat voorgekauwde patterns aan elkaar. Dat soort toestellen is uiteindelijk gemaakt voor inspiratieloze Dj's die dan misschien wel plaatjes kunnen mixen maar die eindelijk eens moeten begrijpen dat spannende 'muziek' maken en produceren een stiel is, gevoed door talent.
Tenzij je het puur als tijdverdijf en hobby doet, maar dan zou ik in jou plaats geen of nauwelijhks tracks posten, das misschien nog het veiligste.

ohgod daar gaan we weer...

!

!

Ja dat zei ik toch net Olfie! Je hoeft me niet te imiteren. :-)))

Laatst gewijzigd:
Re: als de kippen...

Re: als de kippen...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
(noch buiten beschouwing gelaten dat ik alle nummers die beginnen met een 4/4 bassdrum op elke tel aan 140 bpm al bij voorbaat slecht vind...)
[/B]

Ik heb een trackie van jou (eez urself) en dat is ook zo een standaard 4/4 trackje.
nuja ik moet opletten wat ik zeg, ik hoor dat er veel werk in gekropen is.
mooie opbouw etc,... en hoewel het echt mij stijl niet is vind ik het een
echt een vette track (echt waar). kvind gewoon dat je een beetje moet
oppassen met je vooroordelen. want je maakt eigelijk zelf ook gewoone 4/4 tracks.
en de simpleste dingen kunnen echt super klinken mits de juiste uitwerking.
muziek MOET gelijk staan aan fun hebben.

greets isnieZot

:smeris:

Opbouwende kritiek geven op een track is iets anders dan hem de grond in hameren, aan te komen met argumenten die vaak voor een bepaalde stijl niet op gaan (kunnen mensen een keer aannemen dat een 4-4 kick gewoon werkt?), en erover door te gaan?
Ik persoonlijk ga ervan uit dat iedereen die tracks van medeforum bewoners reviewd eerlijk is. Als ik iets niet goed vind, dan zeg ik echter dat ik het niet zo goed vind in plaats van te gaan zeuren en opmerkingen te gaan rondslingeren die op niks gebaseerd zijn.
Er zijn genoeg mensen die de sfeer op het forum achteruit vinden gaan, om er je iets van aan te trekken. Het gaat hierbij om respectloos gedrag, en zeurgedrag. Ik vind het vrij sneu als je dat nuance verschil zelf niet kunt aanvoelen, tussen eerlijk je mening geven, en mensen en muziek de grond in boren (ja, het een kan best losstaan van het ander!)

Alles dat in deze thread verder offtopic gaat, of door zanikt, mik ik persoonlijk naar de digitale vergetelheid. Da's wel t minste dat te proberen valt als mensen zelf niet goed dingen kunnen inschatten en daardoor de ambience voor andere mensen verkloot wordt.

Waarvan akte, uw moderator, Peter Gommers

:smeris:

ten eerste : ik krijg echt een slappe van al dat inhoud loze gek*nker van deze mensen die ik voorheen nog nooit heb zien reageren op mijn tracks. wat pretendeer je nu te zijn en what the fuck doe je hier dan.

ten tweede: ik en vele anderen met mij posten hier hun tracks juist zodat ze opbouwende kritiek en tips krijgen om beter te worden. Na het ontvangen van kritiek mag men zijn eigen mening en keuze zeker wel onderbouwen. Dit leidt tot een leuke discussie waar we allen beter en wijzer van worden..

ten derde: de grootste klassiekers zijn de meest simpele tracks denk aan Laurent Garnier Orgasm ofzo.. of Spastic van RHawtin..

ten derde: heel vaak hoor ik mensen janken en zeiken met hun 100.000 euro studios en wat ze maken klinkt echt banaal in vergelijking wat wij maken met 1 PC en een boel software.

ten vierde: ik ga nu even arrogant doen en verlaag me tot het nivo van deze mongooltjes. Ik heb gedraaid met mensen als Frankie Knuckles! Dave clarke, RHawtin, Johannes Heil, Misjah, Miss Kitten, Scan X, James Ruskin, Joel Mull, Trevor Rockliffe en heb gedraaid op feesten van 10.000 tot 50.000 mensen. In nederland was dit Innercity, Shockers, Dance Valley en in land als Maleisie, New York, Malta, Hongarije heb ik main act gestaan. Ik leer elke dag om een betere producer te zijn, als DJ weet ik dat ik heel erg goed ben en meer skills heb dan menig andere DJ, so fuck it.. maar als producer ben ik een rookie en daarom post ik mijn shit hier zodat mensen mij kunnen gaan vertellen wat ik verkeerd doe zodat ik kan groeien. Zulke losers zitten dus ten eerste even een nivootje te laag tegen mij aan te janken en missen elk doel wat ik en menig ander musicant met muziek maken wilt bereiken. YOU are FUCKING up THE scene !

en dat is MIJN SHIT!

verder vind ik peoples als Pjotr, Fuse, Olafmol, MadR die mij met regelmaat afzeiken top gozers want ze zeiken me af en staan elke keer weer open om mijn nieuwe shit te horen. Ze geven me kritiek, tips en kunde waardoor ik groei.. You bitches geven niets .. so take your michael jackson fagget ass and moonwalk outta here!

:halleluja

Origineel geplaatst door Pjotr G
[BAlles dat in deze thread verder offtopic gaat, of door zanikt, mik ik persoonlijk naar de digitale vergetelheid. Da's wel t minste dat te proberen valt als mensen zelf niet goed dingen kunnen inschatten en daardoor de ambience voor andere mensen verkloot wordt.

Waarvan akte, uw moderator, Peter Gommers

:smeris: [/B]

sorry bro moest mijn shit kwijt
gaan we nu verder lief doen over mijn track?

:-)

peace

oja, heeft er iemand verstand van hoe de Fruity Slicer nu echt goed werk in FL4.0?
help!

goed...in het kader van deze thread on-topic houden:

Ik heb es even op mijn gemak naar beiden versies geluisterd:

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet zo gecharmeerd ben van het lead geluidje,
vind het zelfst zo irritant dat ik het zelf alleen als fill-up track in een set zou draaien.
(maar dat even terzijde - kwestie van smaak).
Verder zit versie 2 qua opbouw wel redelijk in elkaar.
Wat betreft de beats, stel je me bij deze toch wel een beetje teleur. Ik heb
beter dingen van je gehoord. Waarom zeg ik dit? Niet omdat ik niet van de 909
soundjes hou, maar omdat ik bij eerdere tracks die ik van je hebt gehoord heb vond
dat je het beats bouwen met een leuke groove en sounds wel aardig onder de knie
scheen te hebben. Dit vind ik vrij saai.

Tsja dan die Yazoo sample....past er niet echt bij qua groove. En het is al zo vaak
gecoverd of gesampeld...

Qua productie is het al wel ok, leuk zo'n sub-bas !

Oei ! daar hoor ik het toch vals gaan bij een van de versie na de break...let daar voor op !

Mijn advies: laat die yazoo sample voor wat het is, en concentreer je bij de track
op de beats, maak die spannender !
Je zegt zelf dat je niet zo'n ster bent qua melodie-en e.d. Ik weet niet wat je
werkwijze is, maar probeer anders eens gewoon met een toetsenboard mee te
spelen met het stuk dat je al hebt, zo kom je misschien op nieuwe idee-em en krijg
je een goed gevoel voor wat wel bij elkaar past en wat niet.

Origineel geplaatst door equate
goed...in het kader van deze thread on-topic houden:

Ik heb es even op mijn gemak naar beiden versies geluisterd:

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet zo gecharmeerd ben van het lead geluidje,
vind het zelfst zo irritant dat ik het zelf alleen als fill-up track in een set zou draaien.
(maar dat even terzijde - kwestie van smaak).
Verder zit versie 2 qua opbouw wel redelijk in elkaar.
Wat betreft de beats, stel je me bij deze toch wel een beetje teleur. Ik heb
beter dingen van je gehoord. Waarom zeg ik dit? Niet omdat ik niet van de 909
soundjes hou, maar omdat ik bij eerdere tracks die ik van je hebt gehoord heb vond
dat je het beats bouwen met een leuke groove en sounds wel aardig onder de knie
scheen te hebben. Dit vind ik vrij saai.

Tsja dan die Yazoo sample....past er niet echt bij qua groove. En het is al zo vaak
gecoverd of gesampeld...

Qua productie is het al wel ok, leuk zo'n sub-bas !

Oei ! daar hoor ik het toch vals gaan bij een van de versie na de break...let daar voor op !

Mijn advies: laat die yazoo sample voor wat het is, en concentreer je bij de track
op de beats, maak die spannender !
Je zegt zelf dat je niet zo'n ster bent qua melodie-en e.d. Ik weet niet wat je
werkwijze is, maar probeer anders eens gewoon met een toetsenboard mee te
spelen met het stuk dat je al hebt, zo kom je misschien op nieuwe idee-em en krijg
je een goed gevoel voor wat wel bij elkaar past en wat niet.

hard maar rechtvaardig
ik even slikken en achter mijn toetsenbord kruipen en weer aan de slag

cést la vie, merci!

jamez je bent gemotiveerd en dat mag ik wel..maar dat had ik al eerder gezegt..
tallent heb je alleen weet je niet waar de klepel hangt:)
muzikaal moet je nog een hoop leren,maar je tracks funken wel..

zo weer een veer in je reet

laterz:okdan:

Origineel geplaatst door Shivah

thanks bro!
ik wou zo graag dat ik die klepel kon vinden, grrr.. vermoeiend soms
maar ja ik zou arrogant zijn om nu al te willen kunnen en kennen waar anderen 10 jaar over doen..
we zetten door!!!! :-D

Origineel geplaatst door Shivah

Ik ben een meeloper en deel deze mening dan ook met Shiva !
Ik vind deze track ook niet super maar ik weet dat je beter kan (van vorige tracks) dus laat dit varen of steek het in een ander jasje.
May the funk be with you!

p.s. ik kom maar niet verder met mijn ''probeersteltje'' DAMN#@%!%@%!!!!!!

Back