Heb korg z1 gekocht
Dit is mijn eerste grote aankoop, voornamelijk ervoor veel dj-ing (5 jaar, underground techno en electro)
:confused: helaas, kreeg er geen memorydiskette of diskette met sound op bij,
weet iemand waar ik er kan vinden?
Verder wil ik iet of wa studio uitbouwen, kan er iemand mij klein lijstje opmaken van wat ik zeker moet hebben.
Heb al interessante aankondiging gezien voor novation drumstation 1 en 2, maar is dat wel goeie aankoop of kan dat gecompenceerd worden door aankoop goeie sampler en geluiden nemen van maat die drumstation heeft?
Sorry for silly questions but necessary learningproces
Vincent vale
Dit is mijn eerste grote aankoop, voornamelijk ervoor veel dj-ing (5 jaar, underground techno en electro)
:confused: helaas, kreeg er geen memorydiskette of diskette met sound op bij,
weet iemand waar ik er kan vinden?
Verder wil ik iet of wa studio uitbouwen, kan er iemand mij klein lijstje opmaken van wat ik zeker moet hebben.
Heb al interessante aankondiging gezien voor novation drumstation 1 en 2, maar is dat wel goeie aankoop of kan dat gecompenceerd worden door aankoop goeie sampler en geluiden nemen van maat die drumstation heeft?
Sorry for silly questions but necessary learningproces
Vincent vale

bedankt ze!, is eigenlijk men eerste echte elektronummer (met verschillende invloeden wel) en daarom ook, er zijn zoveel nieuwe en goede labels. Ik heb het echt niet gevolgd allemaal..