• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

korg EA-01

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

figurant

Nieuwkomer
Hallo Allemaal,

Ik heb hier nog een Korg Electribe EA01 staan, ik heb ook nog de doos, handleiding en stroomadapter. Maar ik gebruik hem nietmeer. Is er iemand die hem wel nog kan of wil gebruiken? Wat dachten jullie van 125 Euro's. Daarvoor wil ik hem eventueel wel versturen... . Hij is in zéer goeie staat!

Ik heb hier ook nog een Behringer MX2804 mengtafeltje. Deze mengtafel is 19'' rack, heeft 8 mono-ingangen met mic-pre-amp, insert, direct out, drie-bands EQ, 4 Aux-sends, ... daarnaast ook nog zes stereo line ingangen, 4 Aux returns, een mastersectie, controlroom regeling en outputs, ... . Er missen wel drie mute-knopjes want die zoog ik op met mijn stofzuiger. De stroomadapter was daar te zwaar voor dus die heb ik gelukkig nog! Wat dachten jullie van 100 Euro's? Deze mixer kan ik eventueel ook verzenden.

Groet,
Vincent

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back