Een maatje van me heeft net een SH-5 gekocht
, ziet er op de pics prachtig uit en is net helemaal geserviced, zal over een paar weken in NL zijn. (Is ook al jaren mijn droombak, maar hier of overpriced of erg snel weg...
)
Nu gaan er verhalen dat in de verschillende batches geproduceerde SH-5's ook verschillende filters gebruikt zijn. De ene internationale verkoper bevestigt dit, de andere zegt dat het permanent niet zo is. Maar niemand kan blijkbaar het een of het ander aantonen.
Is er iemand die verschillende SH-5's naast elkaar heeft (of naast elkaar heeft gehoord) ? En zo ja, wat zijn de meest opvallende verschillen?
A.U.B. geen 'ik denk/ volgens mij...' verhalen die niet op ervaring/ feiten gebaseerd zijn!
, ziet er op de pics prachtig uit en is net helemaal geserviced, zal over een paar weken in NL zijn. (Is ook al jaren mijn droombak, maar hier of overpriced of erg snel weg...
)Nu gaan er verhalen dat in de verschillende batches geproduceerde SH-5's ook verschillende filters gebruikt zijn. De ene internationale verkoper bevestigt dit, de andere zegt dat het permanent niet zo is. Maar niemand kan blijkbaar het een of het ander aantonen.
Is er iemand die verschillende SH-5's naast elkaar heeft (of naast elkaar heeft gehoord) ? En zo ja, wat zijn de meest opvallende verschillen?
A.U.B. geen 'ik denk/ volgens mij...' verhalen die niet op ervaring/ feiten gebaseerd zijn!

?)