musicheaven
Ouwe rot
...heel irritant probleem: sommige van mijn plugins (en vooral mijn plugins van DUENDE) kruipen vaak bij het openen helemaal rechtsboven in mijn scherm.Dit doen ze zo hoog dat hun onderkant nog kan zien, maar ze niet meer verslepen of zo.
De meeste van mijn plugins doen gelukkig normaal.
Even de situatie schetsen:
twee 22 inch monitors EN
ik heb al instellingen geprobeerd met verschillende resoluties en al geprobeerd slechts op 1 van beide schermen te werken EN
ik heb in mijn resolutie/grafische kaart al vanalles geprobeerd
'k heb geprobeerd met SHOWWINDOW (dat in andere soortgelijke gevallen soms wel kan helpen) het probleem op te lossen EN
ik heb geprobeerd in mijn windows/workspaces van cubase het probleem op te lossen EN
Ik heb mijn minikeyboardje op het transportpannel eens uit en aan gezet
MAAR
het probleem blijft.
----
de plugins kruipen vooral helemaal rechtsboven mijn linkse scherm, ik zie de onderkant van de plugins, maar vermits ik niet aan de bovenkant kan komen kan ik ze niet verslepen en helemaal in het scherm krijgen
dit is echt frustrerend want het belet me gewoon sommige van mijn plugins te gebruiken
OPLOSSING??
De meeste van mijn plugins doen gelukkig normaal.
Even de situatie schetsen:
twee 22 inch monitors EN
ik heb al instellingen geprobeerd met verschillende resoluties en al geprobeerd slechts op 1 van beide schermen te werken EN
ik heb in mijn resolutie/grafische kaart al vanalles geprobeerd
'k heb geprobeerd met SHOWWINDOW (dat in andere soortgelijke gevallen soms wel kan helpen) het probleem op te lossen EN
ik heb geprobeerd in mijn windows/workspaces van cubase het probleem op te lossen EN
Ik heb mijn minikeyboardje op het transportpannel eens uit en aan gezet
MAAR
het probleem blijft.
----
de plugins kruipen vooral helemaal rechtsboven mijn linkse scherm, ik zie de onderkant van de plugins, maar vermits ik niet aan de bovenkant kan komen kan ik ze niet verslepen en helemaal in het scherm krijgen
dit is echt frustrerend want het belet me gewoon sommige van mijn plugins te gebruiken
OPLOSSING??

(Of zijn Cubase plugins geen echte Windows-Windows? Dan werkt dit niet...)