Böhm Digital drums.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Dit is mijn nieuwste aanwinst. Een Böhm digital drums. Er zit een flightcase bij, maar geen manual. Ik heb hem nog niet binnen dus ik weet niet hoe ingewikkeld ie is, maar als iemand hier een manual ervan heeft, dan zou ik die graag willen copieren / kopen / whatever!

Duss...

Attachments

• bohmdigitaldrum.jpg
    bohmdigitaldrum.jpg
    21,1 KB · Bekeken: 87
Op ebay staat nu een manual in de verkoop, dus die ga ik scoren.

Op je site stond ie niet, dus dan moet je iets anders...

Heb jij hem dan? Ik heb nu 7 euro geboden.

J.B onder aan Senso,s site staat ( more soon ) Sens heeft heus wel meer als op z,n site :D Als ik jouw was zou ik hem even mailen ofzo.

(Volgens mij kun je je bod in trekken) Maar hoe ?

Hahaa! Eerlijk gezegd weet ik zelf niet hoeveel user- en service-manuals ik heb, maar
het zijn er in ieder geval meer als 600. :D
Staat trouwens ook iets over bovenin de "Manuals" sektie op m'n site.

Hoe dat zit met bod terugtrekken weet ik eigenlijk niet. Kan dat dan?
Ach, 7 euro valt nog best mee en wie weet biedt er iemand meer.

Maar heb jij hem nu? Dat kan ik er nog steeds niet uit op maken?

Als iemand eroverheen biedt (wat zeker niet gebeurd) dan wil ik hem zeker wel van jou kopen. Liever 7 euro naar senso dan 7 euro naar een duitser. ;)

Iemand heeft meer geboden, dus jij bent mijn man.

Ik wacht eventjes tot ik mijn Bohm digital drums binnen heb en dan moet jij de luxe manual en mijn, nog te winnen, roland keyboards catalogue maar opsturen. Ik mail je er nog over. :)

Ik heb vandaag mijn Böhm digital drums binnen en hij maakt een geinige indruk. Ik heb alleen maar eventjes wat standaard ritmes gehoord, daarna moest ik weer werken.

Later meer...

Die digital drums is echt geweldig.
Instant DISCO

Echt super! Mooie geluiden en mooie presets!

Hij is zes stemmig. Stereo, met individuele uitgangen. Uitgebreide sequencer...

De geluiden zijn bruut gesampled. Woodblock, Claves, Maracas 1&2, Tamb 1&2, Tom 1&2&3&4, Cymbal 1&2, Crash Cymbal, Bongo (high & low), HH closed, open & sticked, claphands, cowbell, Conga (high & low), Snare roll, Brush, Rim shot, snare drum 1&2, BassDrum (stevig!!!!) en nog 4 eens tommen.

Verder zijn de volumes per instrument te regelen en veel instrumenten hebben twee verschillende volume settings zodat je een lekker swing krijgt in het ritme.

Een echt leuke disco bak!

J.B. meschien kun je wat sounds/standard ritmes posten.Weet je meschien ook het bouwjaar ?

Origineel geplaatst door senso
Ik ken eigenlijk niets wat je er mee kunt vergelijken.

Happy Jeroen? ;)
Ik geloofde je eerst ergenlijk niet, maar het is echt zo... :)

Gisteren heeft CraZ hem voor de eerste keer gehoord en CraZ was ook erg onder de indruk. Er zit echt veeeeeel power in! Ik ga eens een keertje wat opnemen.
Ik had op ebay weer op een andere DD geboden, alleen ben ik het niet geworden omdat ik bij de Chinees zat. Jammer, maar de volgende wordt weer voor mij. Wat een lekkere bak!

Kijk als je een 303 en 909 hebt ben je snel geneigd Acid te maken, met een 808 ga je snel hiphop maken, met een DD ---> DISCO!!!!

Back