MPC3000 / SP 1200

Origineel geplaatst door Furious5
Ik vraag me ook af hoelang die shit top-40 hiphope n rnb nog zo door kan gaan... wanneer zijn mensen die video's met dure autos en arrogante wijven (gefilmd in slow motion) zou eens zat?

chuck-d zei het gister al in een interview met brainpower (haha).. vroeger had je de rebels hiphoppers die zich af zetten tegen de elite. Nu horen veel rapper bij die elite met geld...

het rebelse is bij die top40 shit vanaf...
chuck-d tja daar zeg wel wat ... kan me nog een clubheads achtig clipje met hem herinneren

:engel:

shit kleding hefet niks met hiphop te maken kerel, je draagt wat je fijn zit....en damn ik vind fubu en kani wack als de tering shit glimt allemaal geeef mij maar simpel trui en shirt....

en het is neit de apparatuur die je beat maakt, net zoals het neit de kelding is die je hiphop maakt

hiphop is revolutie muziek en niet gemaakt door mode concerns......

DONT BELIEVE THE HYPE!!!

Sorry maar nu moet ik toch ook even reageren. Deze discussie over MPC 2000 XL - MPC 3000 - SP 1200 begint een beetje belachelijk te worden. Enyo-dog (en dit is niet uit jaloezie) je moet niet per se beginnen met een MPC of een SP of wat dan ook. Ik maak nu al ongeveer 8 jaar hiphop en de eerste 3 jaar heb ik gewerkt met een platendraaier een S612 en een korg X3R en ik heb daar verdomme heel veel mee kunnen maken. Inderdaad sommige synths en drummachines voegen een bepaald "iets" aan je sound toe, maar je kan heel goed zonder, je moet gewoon creatief overweg kunnen met wat je hebt (wordt hier tot in den treure herhaald).

En inderdaad wat er nu soms uitkomt van hiphop en R&B is pure commercie. Maar het is ook gemakkelijk van te zeggen, wij zijn underground enzo. Als je het niet goed vindt, koop het dan niet en zwijg erover.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Sorry maar nu moet ik toch ook even reageren. Deze discussie over MPC 2000 XL - MPC 3000 - SP 1200 begint een beetje belachelijk te worden..

Inderdaad sommige synths en drummachines voegen een bepaald "iets" aan je sound toe, maar je kan heel goed zonder, je moet gewoon creatief overweg kunnen met wat je hebt (wordt hier tot in den treure herhaalt).

En inderdaad wat er nu soms uitkomt van hiphop en R&B is pure commercie. Maar het is ook gemakkelijk van te zeggen, wij zijn underground enzo. Als je het niet goed vindt, koop het dan niet en zwijg erover.

Mee eens ! Kap eens met dat gelul over dat een bepaalde synth of drumputer HET heeft.Het kan met van alles.

Als de producer maar weet wat ie doet. Dat is het belangrijkste. Tuurlijk, de sounds zijn belangrijk. Maar die kunnen uit allerlei sources komen ! :eureka:

Het moet gewoon gezegd worden ook al is het off topic:

Enyo: Hoe oud ben jij.... ?

Volgens mijn had ik jou nou net omschreven in mijn vorige bericht onder fans...,
maar dat ze zo erg waren wist ik niet!
ps: weer wat geleerd!

En als je nou de volgende keer is niet zo opgefokt bent en niet alles zo persoonlijk opneemt, dan kun je de volgende keer wel het zinverband ontleden net als furious 5. ("het echte werk")!!!

ontleden doe ik op school al zat,
en volgens mij word ik hier gewoon niet serieus genomen
daarom ga ik ergens anders heen en ik weet het toch
zeker dat het door mijn leeftijd komt, ik had niet zo opgefokt
moeten reageren maar ik meen het wel, en muffin ik heb
gelukkig een sterke pacemaker,
:frons: :frons: :frons: :frons: :frons: :frons: :frons:

Koop gewoon de MPC1000 die over een paar maanden uitkomt. of wacht effe, ik herinner me ineens dat je al een MPC2K heb(ja toch), dus eigelijk is dit een overbodig topic, aangezien elke MPC DE hiphop machine is.
En als jij geen vette beats, etc met de 2000 kan maken, dan lukt je dan met geen 1 MPC.

Maar hou astublief op met dat kinderachtige gedoe. Kleding, blote wijven, dure auto's, hiphop homie, etc.
Ga gewoon muziek maken. Al die onnozele pracht en praal heb je helemaal niet nodig voor goede muziek.

hoe dat ding er alleen al uitziet, dan weet je al dat dat
ding niet gaat verkopen anders was er wel meer ophef op het internet over
zelfs voor de roland fantom-s was meer ophef voor dat hij uit was.
en een mpc2000 kan je nog goedkoper krijgen ook.
ik smeer hem hier echt ik heb het hier nou wel
gezien, blijf hier echt niet langer dan nodig

@enyo-dog

kop op man.. vergeet al dit gezever en ga dope beats maken op je mpc... als je een paar tracks af hebt, post ze dan hier en laat mensen je feedback geven...

muziek maken is vooral fun hebben.. je hebt een superbak daar staan man... aan de slag en rocken met die shit!

peace!

ik heb 3 weken geleden een emu sp1200 gemist die voor ongeveer €850 is weggegaan =( =(
spot goedkoop =( =( :(

Back