Moog Slim Phatty voor $799

Met het wel met Ralphie eens. En gezien de USB aansluiting is nog maar even de vraag in hoeverre hier niet ook editing software bij geleverd gaat worden. Beetje als de MoPho Editor.

Er is al soundtower SW voor de LP, net zoals alle andere smaken, ook weer gewoon 40$ of zo..

Past dat ding wel in een 19" rack? Lekker handig om het netsnoer aan de zijkant te hebben dan. Zat de USB poort en MIDI ook al niet aan de zijkant op de keysversie ?

Heel leuk, ik denk zelfs dat deze rack versie beter verkocht gaat worden dan de key versies.

Als je nou ff de moeite had genomen om eerst het plaatje te bekijken dan had je deze onzin niet hoeven uit te kramen.

http://www.synthtopia.com/content/wp-content/uploads/2010/10/slimphatty-backside.jpg

Dus wat heb je nu geleerd? Eerst kijken en denken voor je begint te zeuren.

Jezus man, ben jij ongesteld of zo? Ik baseerde het op het plaatje dat 100% geplaatst had, met een snoer aan de zijkant. En men heeft het hier over een rackversie, daar zie ik niets over.

Dus wat heb jij nou geleerd? In ieder geval geen manieren.

Heel leuk, ik denk zelfs dat deze rack versie beter verkocht gaat worden dan de key versies.
Maar dan vooral omwille van budget-redenen.
Ik denk niet dat iemand zich echt stoorde aan de keys, integendeel. Ik persoonlijk hou wel van 3 octaafjes waar je heel snel je inspiratie op kwijt kan. Hoeft daarvoor nog steeds niet je main keys te zijn.
Ik ben echt pro roadster-uitvoeringen :okdan:

Maar voor iemand met écht veel gear, zijn al die keys natuurlijk ook wel een beetje zonde.
Daarvoor is deze LP rack ideaal.

Ik vind het wel vreemd dat de prijs zo gedrukt kan worden, door gewoon de keys en wieltjes weg te halen. Ik denk dus eerder dat de vraag hierin meespeelt dan de productiekost.

Hmm, ik zie dat ding wel zitten. Ik wou m'n MEK niet wegdoen door z'n incredible aantal mogelijkheden, maar wou toch ook die Moog-sound terug om alles wat up te spicen.. een rack-versie is echt ideaal, en zit in een goeie prijsklasse!
Als je kijkt op de foto van 100% staat links boven "little phatty", terwijl de foto van synthopia "backside" wel duidelijk "Slim Phatty" toont. die eerste zal dus wel een snelle photoshop zijn geweest, of een eerder model?

Als je nou ff de moeite had genomen om eerst het plaatje te bekijken dan had je deze onzin niet hoeven uit te kramen.

http://www.synthtopia.com/content/wp-content/uploads/2010/10/slimphatty-backside.jpg

Dus wat heb je nu geleerd? Eerst kijken en denken voor je begint te zeuren.

terwijl vinnie altyd komt met ; onozele lezen!!!:D
blijft een wel binne bereik ok moogie voor velen maar om nou te geleuvuh dat ..blabla hun voyager verkocht hebben voor een ..lphatty ...naaaah

die kopen een extra voyager is mucho more sound potential
:kroon:
imho

Ik vind het wel vreemd dat de prijs zo gedrukt kan worden, door gewoon de keys en wieltjes weg te halen
de eerste productie van een dergelijk produkt "draagt" noodzakelijkerwijs alle ontwikkelingskosten. Zijn die eenmaal terugverdiend, gaat de kostprijs per unit naar beneden. Dat draagt denk ik ook bij aan de lage prijs. Tel daarbij op dat je er veel meer verkoopt als je onder een bepaald prijspeil blijft... en meer units produceren = weer lagere kosten per unit.

en deze Slimpies zij natuurlijk ook stukken kleiner dus de verpakking kan stukken compacter en dat leidt weer tot een aardige reductie qua transport en opslag want er passen er gewoon meer op een pallet of in een container.

om nou te geleuvuh dat ..blabla hun voyager verkocht hebben voor een ..lphatty
idd... als je de aanschaf van een voyager kunt veroorloven neem je er toch gewoon een LPhatty bij? :)

de eerste productie van een dergelijk produkt "draagt" noodzakelijkerwijs alle ontwikkelingskosten. Zijn die eenmaal terugverdiend, gaat de kostprijs per unit naar beneden. Dat draagt denk ik ook bij aan de lage prijs. Tel daarbij op dat je er veel meer verkoopt als je onder een bepaald prijspeil blijft... en meer units produceren = weer lagere kosten per unit.

en deze Slimpies zij natuurlijk ook stukken kleiner dus de verpakking kan stukken compacter en dat leidt weer tot een aardige reductie qua transport en opslag want er passen er gewoon meer op een pallet of in een container.

idd... als je de aanschaf van een voyager kunt veroorloven neem je er toch gewoon een LPhatty bij? :)

bovenstaande gebrabbelvanje ..blabla hehe
ik denk zeketrs dat de productie fase al voorby is ..de l phatty was een redelijke hit
meer dan de mek/ prophet 08
toch ???
dus dan kan der idd met minder productie kosten[met geloof van de internet wijsheden erby ] een rack unit af ,
want de l p heeft zicht zelf al bewezen

denkik ook!
is eemn goede synth tov bv een vintage source /prodigy

euze voor bv pdium artiesten kank wel begijpen een ..lp
dan deze rack unit[ofist nu en table top unit ] dus ook wel ..vette shit in kleiner doosje
who need keys

die krijg je by vintage synth s[korg poly blabla /junos enso wilje ze ....ikniet
doe mijn maar een tafel vol evolver moog table top units ..pg 1000 /800,s enso leuker

bovenstaande gebrabbelvanje ..blabla hehe
ik denk zeketrs dat de productie fase al voorby is ..de l phatty was een redelijke hit
meer dan de mek/ prophet 08
toch ???
dus dan kan der idd met minder productie kosten[met geloof van de internet wijsheden erby ] een rack unit af ,
want de l p heeft zicht zelf al bewezen

denkik ook!
is eemn goede synth tov bv een vintage source /prodigy

euze voor bv pdium artiesten kank wel begijpen een ..lp
dan deze rack unit[ofist nu en table top unit ] dus ook wel ..vette shit in kleiner doosje
who need keys

die krijg je by vintage synth s[korg poly blabla /junos enso wilje ze ....ikniet
doe mijn maar een tafel vol evolver moog table top units ..pg 1000 /800,s enso leuker

FKKIN HLL LR TPN MN!

:kroon:

Stond nog wel onder mn edit, dat ik ongesteld was :D

Rackoortjes zijn trouwens optioneel 8)

Ah, nog vier dagen dan. Sterkte!:D

Ik vroeg er om omdat de LP keys 26 inch breed is, ik hoop dan dat de slim heet gewassen is zodat ie met oortje en al in een 19 inch rack wil. Hij heeft dezelfde front layout (knoppen, schermpje)

ik mag dat wel, die lompe "we passen gewoon de CNC frees aan en zo maken we alleen een control panel" is toch mooi, zo'n lekkere lompe bak op je desk? de LP is om te spelen/tweaken, niet om ergens in een hoekje alleen maar door je sequencer getriggerd te laten worden.

Idd hier ben ik het helemaal mee eens, Ik wil die slim phatty zo dicht mogelijk bij mij hebben op mijn desk.
En als er geen controls op hadden gezeten dan was hij voor mij niet interessant genoeg.

Ik hoor net via een verkoper dat dealers in België de SP schatten tussen 800 en de 900 euro....

ik vraag me af hoe dit stand houdt tegen 2de hands keyversies van 750-800 euro.., wetende dat 2de hands of nieuw bij moog eigenlijk niets uitmaakt, tenzij je smetvrees hebt..

Ah, nog vier dagen dan. Sterkte!:D

Ik vroeg er om omdat de LP keys 26 inch breed is, ik hoop dan dat de slim heet gewassen is zodat ie met oortje en al in een 19 inch rack wil. Hij heeft dezelfde front layout (knoppen, schermpje)

Moet wel lukken, denk ik.

Vakjes zijn wel smaller gemaakt:

attachment.php

Attachments

• slimphatty.JPG
    slimphatty.JPG
    72,3 KB · Bekeken: 106
Back