Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je nou ff de moeite had genomen om eerst het plaatje te bekijken dan had je deze onzin niet hoeven uit te kramen.
http://www.synthtopia.com/content/wp-content/uploads/2010/10/slimphatty-backside.jpg
Dus wat heb je nu geleerd? Eerst kijken en denken voor je begint te zeuren.

Als je nou ff de moeite had genomen om eerst het plaatje te bekijken dan had je deze onzin niet hoeven uit te kramen.
http://www.synthtopia.com/content/wp-content/uploads/2010/10/slimphatty-backside.jpg
Maar dan vooral omwille van budget-redenen.Heel leuk, ik denk zelfs dat deze rack versie beter verkocht gaat worden dan de key versies.

Jezus man, ben jij ongesteld of zo? Ik baseerde het op het plaatje dat 100% geplaatst had, met een snoer aan de zijkant. En men heeft het hier over een rackversie, daar zie ik niets over.
Dus wat heb jij nou geleerd? In ieder geval geen manieren.

de eerste productie van een dergelijk produkt "draagt" noodzakelijkerwijs alle ontwikkelingskosten. Zijn die eenmaal terugverdiend, gaat de kostprijs per unit naar beneden. Dat draagt denk ik ook bij aan de lage prijs. Tel daarbij op dat je er veel meer verkoopt als je onder een bepaald prijspeil blijft... en meer units produceren = weer lagere kosten per unit.Ik vind het wel vreemd dat de prijs zo gedrukt kan worden, door gewoon de keys en wieltjes weg te halen
idd... als je de aanschaf van een voyager kunt veroorloven neem je er toch gewoon een LPhatty bij?om nou te geleuvuh dat ..blabla hun voyager verkocht hebben voor een ..lphatty

de eerste productie van een dergelijk produkt "draagt" noodzakelijkerwijs alle ontwikkelingskosten. Zijn die eenmaal terugverdiend, gaat de kostprijs per unit naar beneden. Dat draagt denk ik ook bij aan de lage prijs. Tel daarbij op dat je er veel meer verkoopt als je onder een bepaald prijspeil blijft... en meer units produceren = weer lagere kosten per unit.
en deze Slimpies zij natuurlijk ook stukken kleiner dus de verpakking kan stukken compacter en dat leidt weer tot een aardige reductie qua transport en opslag want er passen er gewoon meer op een pallet of in een container.
idd... als je de aanschaf van een voyager kunt veroorloven neem je er toch gewoon een LPhatty bij?![]()
bovenstaande gebrabbelvanje ..blabla hehe
ik denk zeketrs dat de productie fase al voorby is ..de l phatty was een redelijke hit
meer dan de mek/ prophet 08
toch ???
dus dan kan der idd met minder productie kosten[met geloof van de internet wijsheden erby ] een rack unit af ,
want de l p heeft zicht zelf al bewezen
denkik ook!
is eemn goede synth tov bv een vintage source /prodigy
euze voor bv pdium artiesten kank wel begijpen een ..lp
dan deze rack unit[ofist nu en table top unit ] dus ook wel ..vette shit in kleiner doosje
who need keys
die krijg je by vintage synth s[korg poly blabla /junos enso wilje ze ....ikniet
doe mijn maar een tafel vol evolver moog table top units ..pg 1000 /800,s enso leuker
FKKIN HLL LR TPN MN!

moet er wel om lachen...
Stond nog wel onder mn edit, dat ik ongesteld was
Rackoortjes zijn trouwens optioneel![]()
ik mag dat wel, die lompe "we passen gewoon de CNC frees aan en zo maken we alleen een control panel" is toch mooi, zo'n lekkere lompe bak op je desk? de LP is om te spelen/tweaken, niet om ergens in een hoekje alleen maar door je sequencer getriggerd te laten worden.
Ah, nog vier dagen dan. Sterkte!![]()
Ik vroeg er om omdat de LP keys 26 inch breed is, ik hoop dan dat de slim heet gewassen is zodat ie met oortje en al in een 19 inch rack wil. Hij heeft dezelfde front layout (knoppen, schermpje)