Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[small]zitten je toetsen vast gekoekt ofzo?[/small]
nee, geen vastgekoekte toetsen. Voel me soms gewoon wat beperkt in de mate en wijze van uiten wanneer ik gebruik maak van geschreven tekst en zoek dan maar naar alternatieven om mijn enthousiasme toch enigszins over te laten komen. Soms lukt dat en soms wat minder......
Zie het maar als compliment.
)Forcesupreme. Ik ben de eerste koper van je CD! Helemaal te gek weer. Perfect die llllaaaaannnnggggzame start. Reserveer vast een plek in de Gashouder voor 2004. Dan komt Awakenings weer terug waar het hoort. Je past prime in line-up.
slijm slijm...
anyway
perfect beats man
Toch wel leuk die langzame start? T zou wel mooi zijn om daar op awakenings te staan jah!ik viel bijna in slaap naar het einde toe (sorry )
het nummer begon goed, maar na een tijdje (ongeveer 1/2) werd het een repetetief zootje
maar dit ligt mischien aan het genre?

Toffe track, gaat heeeeel lekker! Met wat heb je dit gemaakt?
Hmmm... een loop met een filter erover. Jammer dat er eigenlijk niets anders gebeurt dan wat gefilter.
Mja hij komt niet echt los, wordt wat meer techno achtiger ook.
Wat meer duistere geluiden over het ritme uit het begin en je hebt een mooie plaat naar mijn smaak.

Origineel geplaatst door forcesupreme
Blij dat je zegt wat je er van vind, maar heb je dan niet mischien een alternatief dan voor het gefiilter?
Origineel geplaatst door omiel
Breaks, bruggen, effecten, edits, dingen erin/eruit, etc. En minder filteren om het wat interesanter te houden.

Origineel geplaatst door STicKX
lekker!
alleen zo hier en daar een beejte te veel laag.. de kick blaast meer, van mij mag ie wat meer knallen snap?![]()