Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
!!
. Maar das gewoon een kwestie van smeack!
! Daar ga ik eens wat mee doen ja!
JAAAAAAAAAaaaaaaaa...!!!! "ZOMP" rules!! Origineel geplaatst door bikkel
Huh? Is dit typische schranz???
Lekker duistere shit, hier moet ik meer van hebben! Doet me een beetje denken aan Dance Extacy of de nieuwere PCP.

Origineel geplaatst door Mike-E
Vind het een lekkere track voor met een biertje in dehand op een dansvloer. Ga je er zeker lekker in mee. Zo in de huiskamer gaat ie snel vervelen. Maar goed... daar is tie ook nie voor bedoeld.![]()
Maar om het nu een PCP stijl te noemen... nee sorry, maar dan moet ie ook in de huiskamer luisterbaar zijn.
Origineel geplaatst door forcesupreme
Dat PCP... wat is dat dan? techno? of is dat van die mannen die vroeger hardcore en zo maakten? Slaves to the rave of zoiets...

Origineel geplaatst door Rozegeur
ik vind die ene filter (soort van phaser) niet goed
dit wordt naar mijn weten nooit gebruikt in dit genre techno, past niet (volgens mij verstoort het het monotome)
onvoldoende afwisseling in hi-hats etc. om het zodoende interessant te houden
echte hard is het ook niet vind ik ...
dat deuntje dat zo meer op de voorgrond komt rond 2:50, komt onvoldoende tot zijn recht (meer gelaagdheid in brengen en ander effect denk ik)
toch mooi gedaan
nog een betje dit en dat, en een ietsie pietsie meer van de die, en ge valt nie op tusse andere gelijkaardige producties van grote(re) namen![]()
Origineel geplaatst door Zoidsity
Vind 't nog steeds een lekker nummer!