manvsmachine
Electribe junk
Zeker lekker nummer 
commentaar is al gegeven

commentaar is al gegeven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

. Ik denk dat deze track al een jaar oud is?
. Nu ik de track weer hoor, hoor ik heel wat gebreken. Ik heb in de tussen tijd veel bijgeleerd.Ik herken de luiheid als het op afwerking aankomt. Misschien omdat daar minder inspiratie bij komt kijken en je dan echt moet beginnen luisteren en denken. Het is veel leuker aan iets nieuws te beginnen dan een nummer voor de honderdste keer te overlopen. Zou het dan toch die weed zijn?

Als dit eigenlijk niet je stijl is, wat maak je dan normal?
en nog even een ander vraagje (aan iedereen), met welke hardware (geen computer) zou je deze sound live kunnen neerzetten?
peter,
hoor de track nu pas...
mis een atmosfeer die het geheel draagt... de atmos die jij hier neerzet is in feite alleen een gefilterde beat.. de beat beukt wel maar ik mis afwisseling, een duistere ondergrond, effectjes, edits en een dikke break.
Dit is wat ik bedoel met een dj tool, dj`s kunnen er flink mee kutten maar het mist diepgang... wat wil je in vredesnaam vertellen??
ik kan een dikke beat neerzetten??
jerzy

Origineel geplaatst door bikkel
Mja hij komt niet echt los, wordt wat meer techno achtiger ook.
Wat meer duistere geluiden over het ritme uit het begin en je hebt een mooie plaat naar mijn smaak.

Origineel geplaatst door Mexes
Je link gaf dit:
De door jouw gevraagde track is niet beschikbaar
Dit probleem is veroorzaakt door Vitaminic.
Wat je moet doen: Stuur een bericht over dit probleem naar webmaster@vitaminic.nl, met :
Codenummer: M58
Referentie-adres:
Leg, zo mogelijk, uit wat je aan het doen was toen de foutmelding verscheen. Excuses voor het ongemak
Ik vind het jammer, had graag je track willen luisteren, aangezien ik je producties vaak goed vind

Origineel geplaatst door forcesupreme
De track is ook al dik 2 jaar oud!
Maar als je echt heel benieuwd bent hoe ik rond die tijd produceerde, moet je hier ff kijken
http://www.vitaminic.nl/cgi-php/src...s=10&cob=0&of=0&total=&type=&output_type=HTML
Daar staat ie vast wel bij![]()

Origineel geplaatst door forcesupreme
Haha!
Deze post is al meer bijne 2(?)jaar oud! Ik begrijp niet goed waarom deze weer aktueel gemaakt is...
Ligt weer aan mij.. Had een linkje naar deze thread geplaatst in een topic over compressors. Gaf jou (sublieme) nummer als voorbeeld op voor welke stijl ik bedoelde.