[harde techno] Manshaft pt.02

Zeker lekker nummer :D

commentaar is al gegeven

Heerlijk.....
Doet mij een beetje denken aan hookline and sinker:L

een heel kort vocaltje zou nog wel ff kunnen...in een stepseq ofzo... zo van: b b b b b b bbkortsampletje b b b b b b b b tjakketrakktak pats bkrkrkrkr bbbbbbb bbbb bb b b b b b b b b b b b b 8~

Echt iets wat je ook live kan doen dit!

Doen!!!!

Toppi:okdan:

t beste wat ik hier een tijdje gehoord heb. Heerlijk hoe die basskick alles iedere keer wegzuigt. Lijkt me ook lekkere plaat om mee te mixen. lekker doorbeuken en de dj met platen en eq de hoogtepunten laten maken. Zelf ben ik geen dj, maar 2 gasten (waaronder me broer) met wie ik veel samenwerk zouden deze plaat zo kopen.

Als dit eigenlijk niet je stijl is, wat maak je dan normal?

en nog even een ander vraagje (aan iedereen), met welke hardware (geen computer) zou je deze sound live kunnen neerzetten?

peter,
hoor de track nu pas...

mis een atmosfeer die het geheel draagt... de atmos die jij hier neerzet is in feite alleen een gefilterde beat.. de beat beukt wel maar ik mis afwisseling, een duistere ondergrond, effectjes, edits en een dikke break.
Dit is wat ik bedoel met een dj tool, dj`s kunnen er flink mee kutten maar het mist diepgang... wat wil je in vredesnaam vertellen??

ik kan een dikke beat neerzetten??

jerzy

Jeetje, deze track was ik al helemaal vergeten :). Ik denk dat deze track al een jaar oud is?

Maar toch leuk dat ik er weer comments op krijg :D. Nu ik de track weer hoor, hoor ik heel wat gebreken. Ik heb in de tussen tijd veel bijgeleerd.

Ik herken de luiheid als het op afwerking aankomt. Misschien omdat daar minder inspiratie bij komt kijken en je dan echt moet beginnen luisteren en denken. Het is veel leuker aan iets nieuws te beginnen dan een nummer voor de honderdste keer te overlopen. Zou het dan toch die weed zijn?

Helemaal gelijk! Ik ben heel ongeduldig, en heb vaak geen zin om een track helemaal uit te werken. Meestal krijg ik weer iets nieuws in mijn hoofd en laat ik het voorgaande liggen. sonde, maar dat heb ik in de tussentijd gelukkig wel een beetje afgeleerd. Ligt niet aan de weed, door weed kan ik juist uren lang op een track zitten ;)

Als dit eigenlijk niet je stijl is, wat maak je dan normal?

en nog even een ander vraagje (aan iedereen), met welke hardware (geen computer) zou je deze sound live kunnen neerzetten?

Ik maak vooral techno, dus eigenlijk is het wel mijn stijl. Maar ik houd van wat meer funky techno dan dit. Electro, house en zelfs techno/trance/progressive achtige dingetjes.

Verder weet ik niet hoe je dit live zou kunnen brengen, ik heb geen kaas gegeten van hardware. Mischien met een sampler, drumcomputer en een effecten bak?

peter,
hoor de track nu pas...

mis een atmosfeer die het geheel draagt... de atmos die jij hier neerzet is in feite alleen een gefilterde beat.. de beat beukt wel maar ik mis afwisseling, een duistere ondergrond, effectjes, edits en een dikke break.
Dit is wat ik bedoel met een dj tool, dj`s kunnen er flink mee kutten maar het mist diepgang... wat wil je in vredesnaam vertellen??

ik kan een dikke beat neerzetten??

jerzy

Ik begrijp wat je bedoelt Jerzz. Houd er rekening mee dat dit in de tijd is gemaakt waarin ik veel van zulke " ik kan een dikke beat neerzetten " tracks maakte. Dat weet je toch ;)

Origineel geplaatst door bikkel
Mja hij komt niet echt los, wordt wat meer techno achtiger ook.

Wat meer duistere geluiden over het ritme uit het begin en je hebt een mooie plaat naar mijn smaak.

Nog meer? Ik word te oud voor dit forum :(

Ik luister nu pas.

De track is goed in z'n Chris Liebling vibe ...

Ik vind hem ook pas beginnen als die diepe synth er bij komt, maar dat geeft niet, zolang de dj er maar iets mee doet.

De kick klinkt ok, maar ik vind dat hij net iets te veel de rest wegduckt. Ik hou persoonlijk meer van diepe grommende synths die dit doen, dan simpelweg de kick ...

er zit wel erug veel lag in vind ik, doe der maar wat af, of je hoort de rest van het frequency berijk niet meer op zo'n kilowatt systeem ...

Hee was ist los ? Hast du 'ne richtige schranz track gemacht ?
(ik krijg 'm niet gedownload)

Haha!

Deze post is al meer bijne 2(?)jaar oud! Ik begrijp niet goed waarom deze weer aktueel gemaakt is...

Maar goed, echt feedback heb ik niet meer nodig op deze track, dus hou maar op met luisteren en feedback geven...

Maar toch bedankt!

[edit]openings post komt van 2003.04.22!

Je link gaf dit:

De door jouw gevraagde track is niet beschikbaar

Dit probleem is veroorzaakt door Vitaminic.
Wat je moet doen: Stuur een bericht over dit probleem naar webmaster@vitaminic.nl, met :

Codenummer: M58
Referentie-adres:

Leg, zo mogelijk, uit wat je aan het doen was toen de foutmelding verscheen. Excuses voor het ongemak

Ik vind het jammer, had graag je track willen luisteren, aangezien ik je producties vaak goed vind

Origineel geplaatst door Mexes
Je link gaf dit:

De door jouw gevraagde track is niet beschikbaar

Dit probleem is veroorzaakt door Vitaminic.
Wat je moet doen: Stuur een bericht over dit probleem naar webmaster@vitaminic.nl, met :

Codenummer: M58
Referentie-adres:

Leg, zo mogelijk, uit wat je aan het doen was toen de foutmelding verscheen. Excuses voor het ongemak

Ik vind het jammer, had graag je track willen luisteren, aangezien ik je producties vaak goed vind

De track is ook al dik 2 jaar oud!

Maar als je echt heel benieuwd bent hoe ik rond die tijd produceerde, moet je hier ff kijken
http://www.vitaminic.nl/cgi-php/src...s=10&cob=0&of=0&total=&type=&output_type=HTML

Daar staat ie vast wel bij ;)

Origineel geplaatst door forcesupreme
Haha!

Deze post is al meer bijne 2(?)jaar oud! Ik begrijp niet goed waarom deze weer aktueel gemaakt is...

:D Ligt weer aan mij.. Had een linkje naar deze thread geplaatst in een topic over compressors. Gaf jou (sublieme) nummer als voorbeeld op voor welke stijl ik bedoelde.

Sja, en als er dan weer mensen op gaan reageren.. Zie 't maar als meer naamsbekendheid ;)

Back