Korg MS 20

apollo

I love syntesaizer
Ik zoek nog wat synthesizers en ik ben onlangs op een MS 20 gebotst. De vraag is natuurlijk hoeveel zo een MS 20 nog waard is. Weten jullie soms hoeveel ik ervoor zou moeten geven? Ik heb er zo een 650€ voor over als hij in goede staat is. Is dit een redelijke prijs of teveel (of te weinig) ?

Dat is een mooie prijs dacht ik.
Snel kopen en veel plezier ermee!

Cheers,
Rob

En is er een groot verschil tussen de sound van de MS 20 en de MS 2000 ? Ik denk dat de MS 20 wel stukken beter klinkt, maar ik heb nog nooit de kans gekregen om de 2 te vergelijken.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
En is er een groot verschil tussen de sound van de MS 20 en de MS 2000 ? Ik denk dat de MS 20 wel stukken beter klinkt, maar ik heb nog nooit de kans gekregen om de 2 te vergelijken.

Het enige wat hetzelfde is aan deze twee bakken is het Korg logo.

Het enige wat hetzelfde is aan deze twee bakken is het Korg logo.

Dit noem ik nou eens een duidelijk antwoord ;) Dus ik weet wat gedaan, Korg MS 20 hier kom ik 8)

De juiste keuze IMO. Maar da's 'n kwestie van smaak natuurlijk.

Net terug van Rotterdam. Heb uiteindelijk 700€ betaald. MAAR MIJN GOD, wat een geluid ! De filters zijn absoluut F-E-N-O-M-E-N-A-A-L. Bedankt voor de raad en nu trek ik mij terug in mijn kamer :)

Dan heb je de ms 20 van de set op mp.nl ms 10 ms 20 sQ10 totaal 1500 nu min ms 20 900 Euro zie ik nu in de add.
Dan had ik de rest er ook bij gekocht :D
Snap het al helemaal niet Gent is toch Belgie daar zijn geregeld dingen goed koper als in NL :biertje:

België is heel duur eigenlijk. De juno 106en vliegen hier voor 550€ door de deur. En een Korg MS 20 kan je hier helemaal niet vinden. Je kan hier eigenlijk niets vinden, of je moet heel veel geluk hebben.

En ja, ik was het die enkel de MS 20 kocht. Mocht ik nog geld hebben, had ik de rest ook wel gekocht, maar de fondsen zijn momenteel ontoereikend.

en hoe groot zijn de gaten aan de zijkant? of heb je die gemodificeerde niet gekocht?

Waarom eigenlijk? En hoe komt het dat jullie allemaal weten over welke MS 20 het gaat? Is er iets mis mee of zo?

Van die gaatjes weet ik niets zag enkelt de advertentie.Maar er staan er geen 10 tallen in NL te koop dus :Z

Je zou bijna denken dat 'wij' weten waar welke synth waar heeft gestaan. Wat er aan veranderd is enzo.

Denk niet dat die vlieger opgaat hoor. Maar sommige apparaten zijn wel van leden naar leden verkocht.

Maar sommige apparaten zijn wel van leden naar leden verkocht.

Da's ook niet zo onlogisch als ik het aantal leden eens bekijkt :)

Zolang het maar werkt, hoewel ik ook wel liever een MS 20 heb waar niet aan geprutst is. Maar zoals hierboven al gezegd is. Er staan er geen 20 te koop.

[semi off topic]
Ik las in de interface dat Korg van de MS20, de Polysix, en de Wavestation software versies gaat maken/leveren
[/semi off topic]

Eric

Ik las in de interface dat Korg van de MS20, de Polysix, en de Wavestation software versies gaat maken/leveren

Met alle respect voor softsynths, maar ik heb liever een échte MS 20 in handen waar ik met de knoppen kan spelen, dan een midikeyboard met een kenton control freak ofzo. En nu weet ik ook dat ik liever een MS 20 heb dan een MS 2000. 't Is gewoon een categorie hoger.

Back