KeesVerkerk
Ouwe rot
Sh-101
mc-202
poly-800
su-700
korg prophecy
an1x
r8
yamaha rx5
syb-3
mc-303
RME-hammerfall geluidskaart
DX7IIFD
Ok effe intelligent en eerlijk advies:
MC202- Kan weg (sh101 is al genoeg voor wat ie doet)
Poly800- Kan weg, deze synth heeft nauwelijks een unieke sound
korg Prophecy- Kan weg,, heb m gehad,, heb hier nooit mijn muziek mee kunnen maken
DX7 doe weg,,, is een keyversie,vreet ruimte en is moeilijk te editten.
MC303 kan weg,, krijg er niet veel voor.
Je hebt nu tussen de 900 en 1100 euro. Koop daarvoor een Kurzweil K2000, een Kawai K3, en een Yamaha DX200.
K2000 voor de fenomenale leads en de detroit freaky shit. Kawai K3 voor die lofi oldskool edge,(Rythem is Rythem achtige geluidjes),,, de DX200 voor de metaal kletsende sounds en basses,,,, daarnaast heb je dan de r8 en de su700 voor de beats,,,, je hebt nu een top setup.
Klaar is kees..........
Al die andere mensen met hun vage adviesen zullen je alleen maar vertellen dat het aan de kok ligt en niet aan de keuken. Bullshit,,,, een pianist heeft een piano nodig,,, en een techno artiest heeft die shit nodig die ik net noemde.
Succes
mc-202
poly-800
su-700
korg prophecy
an1x
r8
yamaha rx5
syb-3
mc-303
RME-hammerfall geluidskaart
DX7IIFD
Ok effe intelligent en eerlijk advies:
MC202- Kan weg (sh101 is al genoeg voor wat ie doet)
Poly800- Kan weg, deze synth heeft nauwelijks een unieke sound
korg Prophecy- Kan weg,, heb m gehad,, heb hier nooit mijn muziek mee kunnen maken
DX7 doe weg,,, is een keyversie,vreet ruimte en is moeilijk te editten.
MC303 kan weg,, krijg er niet veel voor.
Je hebt nu tussen de 900 en 1100 euro. Koop daarvoor een Kurzweil K2000, een Kawai K3, en een Yamaha DX200.
K2000 voor de fenomenale leads en de detroit freaky shit. Kawai K3 voor die lofi oldskool edge,(Rythem is Rythem achtige geluidjes),,, de DX200 voor de metaal kletsende sounds en basses,,,, daarnaast heb je dan de r8 en de su700 voor de beats,,,, je hebt nu een top setup.
Klaar is kees..........
Al die andere mensen met hun vage adviesen zullen je alleen maar vertellen dat het aan de kok ligt en niet aan de keuken. Bullshit,,,, een pianist heeft een piano nodig,,, en een techno artiest heeft die shit nodig die ik net noemde.
Succes