Eerbetoon aan een overleden vriend

Is dat niet wat ze met "This is it" van MJ hebben gedaan?? Dat nr had hij oorspronkelijk in z'n uppie met piano opgenomen dacht ik, en dat is gerestyled met nieuwe muziek eronder.

om ervoor te zorgen dat Purl ook gewoon nieuwe dingen uitbrengt
Is dat niet ietwat verwarrend voor de luisteraar ?? Vind het een mooi streven, maar als eerbetoon zou ik het -persoonlijk- wat vreemd vinden om dan in iemand z'n flow te gaan knippen/plakken.. (immers het is dan niet meer 100% "Purl" toch ?)

Iig gecondoleerd met het verlies.

Laatst gewijzigd:
yo , ten eerste gecondoleerd
maar ik denk niet dat melodyne het probleem gaat oplossen.
het zal toch een beetje vreemd blijven klinken.

waarom scratch je niet zn vocals aan elkaar tot een verhaal ?
je kan voor een paar tientjes 1 plaat laten drukken als je geen serato hebt.

in ieder geval sterkte !

Heel veel sterkte met dit verlies.

Erg bedankt voor al het begrip...

Mocht het inderdaad ietswat vreemd gaan klinken, dan laat ik het ook gewoon zoals het is hoor..
Was dan ook meer benieuwd wat de mogelijkheden hiervan waren.
In het begin ( de komende paar maanden ) zal het werk uitgebracht worden die nog in de studio ligt.
Dat werk zal ook zo uitgebracht worden zoals hij het bedoeld had en zoals het nu is ( daar wordt dus ook helemaal niet in geknipt/gechopped ).

Op het moment 'dat' werk is uitgebracht, wil ik met een paar vrienden zijn accapella's gaan mixen met nummers die we daar speciaal voor gaan maken.
Dat zal echter wel even duren voordat dat helemaal af is ( ook in dat project zullen we de accapella's nog niet gaan choppen of knippen ).

Op het moment dat dan wordt uitgebracht, is het dus eigenlijk de bedoeling dat we dan pas gaan beginnen met choppen/knippen..hetgeen dus wat ik in deze topic heb aangekaart ( al het werk/albums zal dus een eerbetoon aan hem zijn ).
Dus we zullen uiteraard eerst werk uitbrengen van hem zoals het nu is en zoals hij het bedoeld had.
Om dat als eerst te gaan zitten knippen en weet ik het is op dit moment inderdaad niet de bedoeling.
Misschien dat ik die indruk in het begin wel gaf..

Ik heb dan ook een soort van drang om nu al te weten hoe ik dat het beste kan doen en voor mezelf uit te stippelen van hoe of wat..

Maar goed, nogmaals, bedankt voor alle begrip, en bedankt voor alle reacties/adviezen!
Mocht iemand nog meer ideeen hebben, hoor ik die uiteraard maar al te graag :)

Ey Goran...
Wtf ik kom er nu via jouw topic achter wat er "precies" gebeurd is,
wel al geruchten gehoord, maar dat hij het was... jezus man.

Met die vocoder kan ik je helpen, bel me vandeweek ff dan kom ik even langs.

Bassie

Ey Goran...
Wtf ik kom er nu via jouw topic achter wat er "precies" gebeurd is,
wel al geruchten gehoord, maar dat hij het was... jezus man.

Met die vocoder kan ik je helpen, bel me vandeweek ff dan kom ik even langs.

Bassie

Ja ouwe..niemand kan het voorstellen..onvoorstelbaar gewoon..:?
Ik zal je van deze week zeker bellen man..dope dat je mij ermee kan helpen, tnx!

Of het nou werkt of niet, ik zou het zeker proberen met melodyne, en met goeie editing skills.
En ja ik denk dat je met reverb en goed ingestelde delays het geheel wel wat aan elkaar kan lijmen.
Sterkte en succes er mee.

Back