Ik heb de laatste tijd met branden van mijn cd schijfjes nogal problemen met hangen of overslaan van de pas gebrande schijfjes. Welke typen gebruiken jullie en zijn in jullie ogen de beste om te gebruiken.
Phochos
Phochos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nooit trubbles.bied je nummers toch gewoon aan als 320 kbps MP3 (webrelease) en laat mensen dan zelf maar de keuze om ze te branden op CD...Ik heb de laatste tijd met branden van mijn cd schijfjes nogal problemen
niemand maar daar gaan we gemakshalve maar ff vanuit gezien ome phooch weer met nieuwe albums komt zoals reedsch aangegeven in andere threads...Wie zegt dat...
idd, hoe straat het daar ook alweer mee?Heeft ie al een grafisch ontwerper gevonden?
bied je nummers toch gewoon aan als 320 kbps MP3 (webrelease) en laat mensen dan zelf maar de keuze om ze te branden op CD...
voordeel is dat het jou aanzienlijk werk scheelt en verantwoordelijkheid want je bied immers niet het medium aan maar alleen de tracks...
rijk word je er toch niet van dus waarom nog zoveel moeite doen met branden, printen van hoesje en verzending?
tot zover deze aanrader, succes!
rijk word je er toch niet van dus waarom nog zoveel moeite doen met branden, printen van hoesje en verzending?
ook dan kan je toch gewoon een MP3 laten horen?Maar ik maak voor mezelf altijd een exemplaar om te laten horen als er iemand bij me op bezoek is.
)mja lucratief... je hebt sowieso iig geen kosten en werk meer qua medium dus dat scheelt aanzienlijk...het is inderdaad lucratiever om mp3 op mijn website te plaatsen dan eens in de maand een cd-tje te verkopen.
ook dan kan je toch gewoon een MP3 laten horen?
of zelfs het origineel direct vanuit de sequencer (nou ja, ALS je dan nog al je gear hebt voor het desbetreffende nummer dan)
mja lucratief... je hebt sowieso iig geen kosten en werk meer qua medium dus dat scheelt aanzienlijk...
Hoi 6,
Daar heb je misschien gelijk in, wellicht is dat inderdaad een betere oplossing. Maar ik maak voor mezelf altijd een exemplaar om te laten horen als er iemand bij me op bezoek is. En helaas zijn de laatste cd's die ik gebrand heb, allemaal bagger. Ik brand ze op 16 speed, misschien is dat te snel en moet het op 8 speed of zoiets.
Phochos
van mij had laatst ook kuren, nieuwe drin... en kon weer fikken! denk dat t je brander is...
Denk dat dat geen probleem moet zijn op 16... maar ik heb zo de indruk , dat je dr ook wel een heleboel mee hebt gebrand?van mij had laatst ook kuren, nieuwe drin... en kon weer fikken! denk dat t je brander is...
![]()

Zet jij je muziek op tijdens het fikken of moet ik me daar iets anders bij voorstellen???![]()
maar heb mijn brander toen bij iemand anders geprobeerd en wat bleek? ook daar daar gezeur... anders neem je de files ff mee naar een ander en probeer je daar te branden... kijken of t watr uitmaakt? iig succes.. altijd vervelend happerende machinesghe ghe.... ooh ja hoor tijdens t branden een interlude muziekie....maar heb mijn brander toen bij iemand anders geprobeerd en wat bleek? ook daar daar gezeur... anders neem je de files ff mee naar een ander en probeer je daar te branden... kijken of t watr uitmaakt? iig succes.. altijd vervelend happerende machines
Ik heb een nieuwe computer staann naast degene waarop ik altijd brandde, kijken of het daar wel op lukt. Maar ga toch wel voor het uploaden van mp3's op mijjn website.
Jos