Als ik me niet vergis zag je dat ook bij de MB33 van MAM, die werd ook onder een andere merk- en modelnaam uitgebracht in Amerika (F.A.T. FreeBass of zoiets????)... wellicht is er hier ook van zoiets sprake ofzo.
Zijn het niet gewoon van die synths die in een vage fabriek in Japanistan of zo van de band rollen en waar jan en alleman zijn naam op kan plakken?
Zie je veel bij van die 2e rangs mix CD spelers en DJ mixertjes. Zo zijn bijvoorbeeld de mixers van SoundLab (of Altai) afkomstig uit dezelfde fabriek als die blauwe rotzooi van Hi-Lite.
Origineel geplaatst door Mike-E Zijn het niet gewoon van die synths die in een vage fabriek in Japanistan of zo van de band rollen en waar jan en alleman zijn naam op kan plakken?
Zie je veel bij van die 2e rangs mix CD spelers en DJ mixertjes. Zo zijn bijvoorbeeld de mixers van SoundLab (of Altai) afkomstig uit dezelfde fabriek als die blauwe rotzooi van Hi-Lite.
Nee, in dit geval komen ze volgens mij wel echt uit Deutschland... Stond vorige maand een leuk artikel in de Interface over de MFB Synth en Synth Lite en ik begreep eruit dat die dingen echt met de hand gemaakt worden in Duitsland en ze benadrukte nogal het 'doe-het-zelf'-achtige karakter van de kast en knopjes. Ach, vind wel leuk dat dat soort bedrijfjes nog bestaan, je verwacht het niet zo meer, maar denk dat Internet een ideaal medium voor hen is.
MFB is er al heel erg lang. Ik heb nog oude keyboards van 1984 geloof ik met zijn drumbakkies.
Kijk maar eens op hun site, daar zie je ook veel video bewerkingspul.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.