Gloomy - Until The Door Opens (ik zoek medewerkers)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Ik zou graag wat feedback hebben op deze private link.

De leadmelodie vind ik niet zo goed, en daarom is dat een placeholder. Ik zou het heel fijn vinden als iemand dat heel mooi kan doen klinken.

Veel luisterplezier en kom maar op met die commentaar :)

Gloomy :)

project.jpg

FYI, gebruikte gear/vst's :

ABL2
Omnisphere 2
EZ Drummer
Nexus 2
Serum 2
Endless Smile
Kickstart
Ozone 5
EZMix
Effector
Vocodex
PEQ2
Soft Clipper
Delay 2
Gross Beat
Soundgoodizer
Guitar Rig 5
Reeverb 2

Een heleboel automations, zoals U zal horen :dj:

Dit is een track met tegenstellingen, écht goede gedeeltes:okdan:, maar dus écht mindere stukken. Ga morgen waarschijnlijk nog een keer luisteren en kijken of ik gericht commentaar kan geven. (Niet weggooien!)

Maken jullie iets moois er van? Ehm neen, kan niet mixen en ben onverstaanbaar...... :D

Ben er zeker van dat je er iets moois van kunt maken :)

Soit, ik heb die bewuste noten er volledig uitgehaald en hij klinkt al veel beter!

Als jullie de gezuiverde stems willen van het project, aub, ze zijn hier beschikbaar, het zijn er 42:

BPM 130
Grondnoot, Cmin

Ook een SoundCloud update gedaan van het lied. Hij is nu DOWNLOADBAAR in WAV-formaat. Makkelijker voor jullie. Hier de link:

Veel succes en bedankt!

Gloomy.

Lekker chaotisch EZ Drummer vs electro drums.:okdan:
Gaaf nummer.

En is het nog gelukt met de Guitar Rig 5?
want je zocht naar goeie gitaar riffs of plugins?
of je deze hebt gebruikt met dit nummer is moeilijk te horen.

Hey @Googol , thnx a lot man, blij dat je'm goed vindt.

Nee, ik heb problemen met Prominy's V-Metal. Daar krijg ik nog steeds geen degelijk Metalgitaar geluid uit.

En ja, Guitar Rig zit er, heel stil en rustig in. Maar ik heb nog es gekeken: 't is de moeite niet, zo weinig effect hoor je.

Merci man!

Ah ja, effe zeggen dat ik het hele project 1/4de van een bar naar rechts geschoven heb. Een fractie van een seconde stilte voor dat SoundCloud-probleem van de track te cutten in het begin.

Fijne dag allemaal!

Eigenlijk... ik heb er een paar uur aan gewerkt vandaag en ik vind 'm geweldig klinken en eigenlijk kan ik verder zonder jullie hulp.

Oordeel zelf:

Thnx :)

Het zou altijd natuurlijk leuk zijn, zou er een andere inbreng van dit nummer gemaakt worden.

De stems staan online, jullie kunnen altijd eens iets proberen. :dj:

Laatst gewijzigd:
Back