Welke synth zou dit zijn???

Zo, nu kunnen jullie zoeken om welk toetsinstrument het hier gaat zonder blootgesteld te worden aan een gevaarlijk hoge stralingsdosis.

Attachments

• UnaInstrumentaIncognita.jpg
    UnaInstrumentaIncognita.jpg
    151,9 KB · Bekeken: 95
Ja, ik had dit stukje nederdietse hoogcultuur ook al mogen aanschouwen, zonder persoonlijke beschermingsmiddelen.
Behalve de ongelofelijk coole Fender 70's jazz bass (met blocks en al) viel me op dat het 'orgel' in kwestie geen baspe(N)dalen heeft en volgens mij eigenlijk een semi portable string machine is?
Ondanks mijn anderzijds humongeuze kennis van het eikenhouten orgel-landschap kan ik 'm niet thuisbrengen...

Dat de beelden en de muziek niet overeenkomen is natuurlijk totaal onbelangrijk, zo heb ik ooit Jon en Vangelis een nummer zien 'performen', gekleed in kerstmuts, op gitaar en vleugel hoewel beide instrumenten in het nummer geheel niet meededen.
Het leek de mannen echter niet te hinderen, het optreden was er niet minder om... ;)

ik dacht ook een of ander vaag merk orgel.
trouwens dat ding aan de gitaar is een gitarist, althans een soort van.
hij deed z´n best, zogezegt.
je had in die tijd heeel veel vage orgeltjes, vooral met heel veel kaasgeluiden.

:mega:

Maar het gebrek aan baspedalen en de niet zo standaard controls deden mij ook opkijken naar het ding, ik kan het ook helemaal niet thuisbrengen.

Back