Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat doe ik ook niet, maar voor een tr-808 maak ik een uitzondering. Die zoek ik namelijk al een tijdje en misschien kan ik hem zo te pakken krijgen.

Cool, een 2e expander :-)
Hier mijn System

Attachments

• system100.jpg
    system100.jpg
    48,2 KB · Bekeken: 90
Eindelijk de boel weer eens opgesteld, maar nog niet aangesloten. Links nog een Spirit mixer en een berg 19" modules, rechts buiten beeld nog een CZ-3000 en DX-27s. De verstelbare racks bevallen erg goed, super stevig. Kan er gewoon lekker op spelen zonder dat de boel mee gaat dansen.

attachment.php

Normaal gesproken als ik net alles lekker aangesloten en ingesteld heb moet ik om de een of andere reden altijd binnen een maand weg, ik hoop dat ik hier nog ff mag blijven zitten.... ;)

Attachments

• P1000074.jpg
    P1000074.jpg
    46,5 KB · Bekeken: 89
Bikkel, van waar komen die racks? Ze zien er inderdaad handig uit.

Hier is het uitgebreid besproken:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=147178

Ik heb ze uiteindelijk besteld bij SHOPVISIE omdat die in de buurt zitten en dan heb ik minder gezeik met verzendkosten. Ik was er in totaal 342 euro voor kwijt, voor vier poten en alle bevestigingsmiddelen. Ik heb het eerder met van die wandstrips gedaan, dat werkt in principe ook prima alleen wordt je muur dan één grote gatenkaas. Bovendien kan ik nu zoveel ruimte achter de racks maken dat ik relatief makkelijk achterlangs kan om te bekabelen (de wandbevestigingssteunen zijn uitschuifbaar 20-40cm).

Verder nog een MDF-plaat van de Gamma gratis op maat gezaagd van 20 euro, en nog van die alu strips van een euro of 6 per meter. De schuine dragers zijn 7,50 per stuk.

Euro of 450 in totaal, maar dan zou ik dus nog wel 1 meter extra hebben omdat ik nu een paal niet gebruik, en ik zou nog een vierde laag kunnen maken die staand te bespelen is, en kijk wat je er nu al op kwijt kunt.

Erg mooi en handig Bikkel! Je kan er lekker veel op kwijt zo :okdan:

Bedankt voor de uitleg, bikkel. Ik hou het in mijn achterhoofd voor wanneer ik de studio weer op orde ga zetten.

Met alleen de Yamaha PSR1-DJX nog binnen te komen is dit de definitieve studio. De HFG BJ82 Generator staat onder de Yamaha PSS480 module op het tafeltje vooraan.

Phochos

Attachments

• DSC01263.jpg
    DSC01263.jpg
    82,2 KB · Bekeken: 92
Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Ik heb net drie (ja drie) pagina's off-topic troep over Phooch en zijn waanzin weg gehaald. Er stond geen enkel plaatje tussen op een voorbij waaiende struik na.. Goed voornemen is voorlopig plaatjes posten, en dan niet de WAH studio maar van andere mensen waar serieuze reacties op komen.

Nieuwe aanwinsten in de W.A.H.-Studio:

-Yamaha PSS380 Keyboard-Synthesizer
-Roland D5 Synthesizer Module

Attachments

• DSC01293.jpg
    DSC01293.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 88
  • DSC01294.jpg
    DSC01294.jpg
    60,8 KB · Bekeken: 88
Ik bedoel er niks mee hoor, maar dit is te grappig gewoon.. :D

Goed voornemen is voorlopig plaatjes posten, en dan niet de WAH studio maar van andere mensen waar serieuze reacties op komen.

Nieuwe aanwinsten in de W.A.H.-Studio:

-Yamaha PSS380 Keyboard-Synthesizer
-Roland D5 Synthesizer Module

Was de PSS 380 niet voor kinderen bedoelt, niet echt een indrukwekkend instrument.
Heb er zelf ook ooit één (voordat ik een ECHTE synth had) uit de PSS serie gehad (welke weet ik niet meer) en vond dat ding niet echt indrukwekkend.
En die D-5 in een houten kast, zou zelf geen instrument of iets anders wat niet meer in originele staat verkeerd willen hebben (op een gepimpte vrouw met borst vergroting na dan :D).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back