Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik ben ook benieuwd naar pochos nieuwe projecten. Zijn studio ziet er altijd knullig uit alsof t regelrecht uit de schappen van de bartsmit is getrokken maar de tracks die hij ermee maakt zitten beter in elkaar en klinken beter dan wat menig forumlid hier uit veel duurdere apparaten krijgt! dus wat mij betreft respect.

ik ben ook benieuwd naar pochos nieuwe projecten. Zijn studio ziet er altijd knullig uit alsof t regelrecht uit de schappen van de bartsmit is getrokken maar de tracks die hij ermee maakt zitten beter in elkaar en klinken beter dan wat menig forumlid hier uit veel duurdere apparaten krijgt! dus wat mij betreft respect.
eehm ja nu wel ja, maar vanaf januari komen die yamahaatjes weer terug? boeit niet als jij er wat mee kunt wat anderen niet lukt dan zet je toch gewoon je studio vol met speelgoed! De meesten hier (net als ik) geilen op mooie knoppen op veel te dure synths, maar jij maakt gewoon muziek.![]()

maar ik zei "de meesten hier". ach laat maar... snap je reactie niet helemaal, bedoel je nou dat je hele mooie plastic stoelen en tafels hebt? misschien leuk voor t stoelenforum
de "hoe ziet jouw eettafel eruit?" draadje.Alleen de Yamaha PSR36 en Yamaha PSS380 komen terug, de PSR36 wordt een masterkeyboards, de nieuwe Yamaha YPT210 een masterkeyboard, de yamaha HE8 (orgel) wordt een masterkeyboard, komen allemaal synthmodules aan te hangen.![]()
NOU EN
ja omdat meneer ongedoseerd noninfo poepen er weer is

is er nou eindelijk al eens een popcorn smiley?
![]()

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
...