synthmodule - wat is een fatsoenlijk MIDI keyboard?

Lauwrence

Anan00b
Hey allen,

Voor mijn Supernova synthmodule zoek ik een MIDI keyboard dat behalve nette toetsen ook voldoende controls biedt om de module te bedienen.

Ik heb zelf al eens rondgekeken en kwam uit op een M-Audio Oxygene 61. Is dit iets, kan ik misschien beter naar iets anders uitkijken? Ik ben nogal een fan van knoppen met een kwaliteitsgevoel...

Dank!

groeten,

Lawrence.

Je kunt dit niet beantwoorden zonder het zelf in de winkel te proberen: that said, Oxygen zit voor mij aan de absolute bodem qua toetsengevoel en kwaliteit. Ga dan liever voor een Axiom.

Je kunt dit niet beantwoorden zonder het zelf in de winkel te proberen: that said, Oxygen zit voor mij aan de absolute bodem qua toetsengevoel en kwaliteit. Ga dan liever voor een Axiom.

Hi,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb er inderdaad al wat geprobeerd, maar mijn vraag ging eerder over welk MIDI keyboard ik nodig zou hebben om een Novation Supernova (bv) synthmodule goed te kunnen bedienen?

Hier en daar heb ik nog wat merken voorbij zien schuiven als Edirol, Yamaha, Fatar etc..

...
Ik heb er inderdaad al wat geprobeerd, maar mijn vraag ging eerder over welk MIDI keyboard ik nodig zou hebben om een Novation Supernova (bv) synthmodule goed te kunnen bedienen?
Een Novation Remote SL (die maken ze toch nog niet ?).

>Novation Supernova (bv)
Prachtige module trouwens (qua uitzicht toch allicht... heb er nog niet op gewerkt bedoel ik).

Back