Ik ben bezig met het bouwen/ samenstellen van een modulaire synthesizer, en gezien het feit dat ik een bassist ben zal ik vooral basgitaar willen gebruiken als input voor de synth.
Denk dat er redelijk rap een pitch-to-CV zal komen, maar in eerste instantie ben ik op zoek naar een input module om zelf te bouwen.
Nou had ik tijdens mijn speurtocht een mooie gezien maar die niet bewaard, en er is zo'n woud van informatie beschikbaar dat ik hem niet meer terug kan vinden. De volgende kandidaten heb ik nog wel:
MFOS guitar trigger voor Soundlab
Ondanks de naam alleen gate en geen trigger?
De EFG van Oakley
Hier zijn de PCB's van uitverkocht, maar zou wat kunnen zijn.
Er een kopen is ook een optie, de Doepfer A-119 is niet heel duur (je moet al erg uitkijken wil je met zelfbouwen niet duurder uit zijn).
Deze Paia is ook nog een optie
Maar deze Digisound module is tot nu toe wel de beste optie
Ik dacht alleen dat ik nog een andere had gezien, die zowel triggerde bij note on als off en tegelijk ook een gate had, maar die kan ik dus niet meer terug vinden.
Iemand ideeen? Dacht dat er ook kant en klare PCB's van te koop waren.
Denk dat er redelijk rap een pitch-to-CV zal komen, maar in eerste instantie ben ik op zoek naar een input module om zelf te bouwen.
Nou had ik tijdens mijn speurtocht een mooie gezien maar die niet bewaard, en er is zo'n woud van informatie beschikbaar dat ik hem niet meer terug kan vinden. De volgende kandidaten heb ik nog wel:
MFOS guitar trigger voor Soundlab
Ondanks de naam alleen gate en geen trigger?
De EFG van Oakley
Hier zijn de PCB's van uitverkocht, maar zou wat kunnen zijn.
Er een kopen is ook een optie, de Doepfer A-119 is niet heel duur (je moet al erg uitkijken wil je met zelfbouwen niet duurder uit zijn).
Deze Paia is ook nog een optie
Maar deze Digisound module is tot nu toe wel de beste optie
Ik dacht alleen dat ik nog een andere had gezien, die zowel triggerde bij note on als off en tegelijk ook een gate had, maar die kan ik dus niet meer terug vinden.
Iemand ideeen? Dacht dat er ook kant en klare PCB's van te koop waren.
Laatst gewijzigd: