Bitrman cv mod.

talkboxert

De man achter Exceeder
Hela,

Al zo'n 2 jaar geleden kwam ik een filmpje tegen van iemand die z'n bitrman had gemod met een cv input voor de "bitrness". Heeft iemand een idee hoe dat zou moeten?

'T is lijkt me gewoon een kwestie van ingrijpen op t punt waar de pot in t circuit zit en daar die cv input ergens aan verbinden...... Enig Idee wie dit zou kunnen doen voor mij in NL? LEt op: ik ben zelf helemaal niet technisch....:) Ik heb iemand in duitsland gecontacteerd die t ook heeft gedaan op t electro-music forum, mocht ie reageren post ik t ook hier wel even, is wellicht voor meer mensen interessant.....

grt,

Coen

vette bitrman

zieje nergens te koop laatst had kick muziek ze nog , meteen weg

die moeten gereissued worden leuke fx pedals ...mod klonk lkkr vies
hoe ..kanje niet helpen ,...

Interessant dit hoor, klinkt lekker met die CV-mod.

Ik vond de Bitrman toen die effecten uitkwamen eigenlijk de leukste van het stel, en ben blij dat ik er een heb gekocht toen. Zeker ook in combinatie met een filter (ervoor of erachter) heb je gewoon veel mogelijkheden om je sound te vernaggelen - op een goede manier, natuurlijk :)

ga deze draad effe abusen ...ik dus een bitrman ,..nu zonder de adaptert ,...
iemand ideen ,...
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=139771&highlight=bitrman
die dus
aleen de adapters die ik hier hebliggen horen allemaal ergens by ,..dus ga gen pluggen knippen ,..

by de meeste adapters ___ gelijk volt zit soon universeel setje pluggen
das voort +/_ draaien ,..dees bitrman heeft dus gewone 9v ac nodig
weirde ..850 ma ...
na hebk 1 adapter die 1 amp doet ! belangrjk weetik!! ;-]

maar die plug past niet ister en abuser van de bitrman die effe een tip / pixie ofso kan doen wate doen ,..welke adapter type desnoods betlk er een ,..volgens mij isdit een blijfertje
:engel:

fotoos

pix1 back side lkkr stereo [gebruik nooit lang leve ...uh mono ;-]

pix2 bitrman voor wie m nog nie kon ,..[ken m dus nog niet moet de adapter regelen ,....

pix 3 pluggen van drie verschillende adapters allen ac500+m amp...maar passen niet de "schacht "vd adapter plug is dus heel groot ./..iemand ideen ?
ojaaaaa alesis is dood!!
dus????????????????????

Attachments

• bitrman 001.jpg
    bitrman 001.jpg
    65,5 KB · Bekeken: 88
  • bitrman 002.jpg
    bitrman 002.jpg
    70,7 KB · Bekeken: 68
  • bitrman 003.jpg
    bitrman 003.jpg
    74,6 KB · Bekeken: 72
wordt t gewoon een open schroef klusje en ac verbinden met de plug ingang waarom ook niet ?
:okdan::halleluja

je kan ook gewoon met je bitrman naar de electronicaboer en daar wat plugjes testen.
die verkopen ze ook los.

je kan ook gewoon met je bitrman naar de electronicaboer en daar wat plugjes testen.
die verkopen ze ook los.

goed plan volgende week ..ri utregt elektro boer;-]

Back